Alexandrion Group a lansat pe piața locală Carpathian Single Malt, primul whisky single malt produs 100% ȋn România, în cadrul unui eveniment organizat ȋn București. Carpathian Single Malt va fi introdus treptat pe piețele internaționale.
Carpathian Single Malt este disponibil acum pentru consumatorii și cumpărătorii din România prin intermediul magazinului online Iconic Drinks parte din Alexandrion Group și prin intermediul website-ului de brand. Începând cu jumătatea lunii noiembrie va putea fi achiziționat și din magazine specializate, locații HoReCa și de retail premium și va putea fi comandat pe alte platforme de e-commerce specializate de pe teritoriul României.
“Acum cinci ani ȋncepeam o călătorie pe un drum pe care nimeni nu avusese curajul să ȋl exploreze până atunci. Eu nu am avut temeri, pentru că știam ce resurse naturale extraordinare are România și știam că sunt ȋnconjurat de o echipă puternică, competentă, de oameni capabili să mă ajute să transform ȋn realitate visul meu de a pune România pe harta producătorilor de whisky single malt. De asemenea, experiența și energia master distiller-ului Allan Anderson, care a coordonat procesul de producție, au fost esențiale pentru succesul acestui produs. Au fost și momente grele, ca ȋn orice proiect inovator, dar le-am depășit pe toate concentrându-ne pe obiectivul nostru, acela de a crea un produs care să fie ambasadorul României peste hotare, prin calitatea și atributele sale și care să aducă bucurie consumatorilor din ȋntreaga lume. Iar feedback-ul pe care l-am primit de la iubitori de whisky din multe țări, ȋncepând din luna mai, când am dat startul turului internațional, mi-a arătat faptul că acest produs este așteptat cu nerăbdare atât ȋn România, cât și pe foarte multe piețe internaționale. Mă bucur că de astăzi ȋl putem oferi consumatorilor și cumpărătorilor din România și le mulțumesc tuturor celor care ne-au susținut pe acest drum.”
Dr. Nawaf Salameh, Președinte Fondator Alexandrion Group
Gama Carpathian Single Malt a fost extinsă de la cele 3 expresii – Fetească Neagră, Pinot Noir și Madeira – incluse ȋn ediția exclusivă limitată de doar 930 de sticle, și numără acum 9 expresii:
Lansarea comercială a reunit peste 600 de persoane: membri ai cluburilor Single Malt Society și The Whisky Club, reprezentanți ai misiunilor diplomatice ȋn România, parteneri de afaceri, clienți, vedete, presă și influenceri.
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…
Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…
Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…
INDAGRA & INDAGRA FOOD a adus la ROMEXPO peste 42.000 devizitatori specialiști și public larg. Evenimentul organizat de ROMEXPO, în…
Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…