Stiri

Alexandrion Group a lansat Carpathian Single Malt, primul whisky produs ȋn România

Reading Time: 3 minute

Alexandrion Group a lansat pe piața locală Carpathian Single Malt, primul whisky single malt produs 100% ȋn România, în cadrul unui eveniment organizat ȋn București. Carpathian Single Malt va fi introdus treptat pe piețele internaționale.

Carpathian Single Malt este disponibil acum pentru consumatorii și cumpărătorii din România prin intermediul magazinului online Iconic Drinks parte din Alexandrion Group și prin intermediul website-ului de brand. Începând cu jumătatea lunii noiembrie va putea fi achiziționat și din magazine specializate, locații HoReCa și de retail premium și va putea fi comandat pe alte platforme de e-commerce specializate de pe teritoriul României.

“Acum cinci ani ȋncepeam o călătorie pe un drum pe care nimeni nu avusese curajul să ȋl exploreze până atunci. Eu nu am avut temeri, pentru că știam ce resurse naturale extraordinare are România și știam că sunt ȋnconjurat de o echipă puternică, competentă, de oameni capabili să mă ajute să transform ȋn realitate visul meu de a pune România pe harta producătorilor de whisky single malt. De asemenea, experiența și energia master distiller-ului Allan Anderson, care a coordonat procesul de producție, au fost esențiale pentru succesul acestui produs. Au fost și momente grele, ca ȋn orice proiect inovator, dar le-am depășit pe toate concentrându-ne pe obiectivul nostru, acela de a crea un produs care să fie ambasadorul României peste hotare, prin calitatea și atributele sale și care să aducă bucurie consumatorilor din ȋntreaga lume. Iar feedback-ul pe care l-am primit de la iubitori de whisky din multe țări, ȋncepând din luna mai, când am dat startul turului internațional, mi-a arătat faptul că acest produs este așteptat cu nerăbdare atât ȋn România, cât și pe foarte multe piețe internaționale. Mă bucur că de astăzi ȋl putem oferi consumatorilor și cumpărătorilor din România și le mulțumesc tuturor celor care ne-au susținut pe acest drum.”

Dr. Nawaf Salameh, Președinte Fondator Alexandrion Group

Gama Carpathian Single Malt a fost extinsă de la cele 3 expresii – Fetească Neagră, Pinot Noir și Madeira – incluse ȋn ediția exclusivă limitată de doar 930 de sticle, și numără acum 9 expresii:

  • Fetească Neagră și Pinot Noir, care fac parte din colecția dedicată finisării ȋn butoaie de vin românesc
  • Madeira, Oloroso, Pedro Ximenez și Tawny Port, incluse ȋn colecția dedicată finisării ȋn butoaie de vin spaniol și portughez
  • Burgundy și Cognac, din colecția dedicată finisării ȋn butoaie de vin franțuzesc
  • Commandaria, parte din colecția dedicată finisării ȋn butoaie de vin cipriot și grecesc – expresia Commadaria va fi disponibil exclusiv ȋn Grecia și Cipru

Lansarea comercială a reunit peste 600 de persoane: membri ai cluburilor Single Malt Society și The Whisky Club, reprezentanți ai misiunilor diplomatice ȋn România, parteneri de afaceri, clienți, vedete, presă și influenceri.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

46 de minute ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

3 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

3 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

4 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

4 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

4 ore ago