Pentru a naviga eficient într-o lume a datelor, Starcom pune accentul pe oameni. Omul (consumatorul) stă la baza propunerilor de media și omul (din echipa Starcom) pune suflet în fiecare propunere trimisă clientului, spune Alexandra Iordăchescu, Brand Lead la Starcom România.
Consumatorul, datele și capacitatea agenției de a transforma datele în insight-uri. Totul pornește de la consumator, el influențează dinamica pieței, el își schimbă obiceiurile de consum. Noi, ca agenție, îl analizăm continuu și venim către clienți cu propuneri adaptate journey-ului dinamic al consumatorului.
Suntem înconjurați de date – de media, de consumator, de business. Este foarte important să analizăm datele relevante și să venim cu concluzii acționabile, cu efect pozitiv în businessul clienților noștri.
Cel mai important diferențiator sunt oamenii din Starcom România și cultura organizațională. O echipă sudată, în care avem marele noroc să fim diferiți, dar în același timp să funcționăm foarte bine împreună: profesioniști cu peste
20 de ani de experiență în media, oameni ambițioși care cunosc piața, oameni cu feeling care înțeleg nevoile clienților, colegi care sunt încă la început de drum, dar sunt dornici să învețe și să devină cei mai buni.
Starcom este “The Human Experience company”, poziționarea noastră globală, transpusă local din două perspective: omul (consumatorul) stând la baza propunerilor noastre de media și omul (omul din echipa Starcom) care pune suflet în fiecare propunere trimisă clientului.
2021 a fost un an bun pentru piața de media, din perspectiva bugetelor investite de clienți; cel mai bun an din ultimii zece, cel puțin. Ne așteptăm la un 2022 mai moderat din acest punct de vedere.
Ne îndepărtăm din ce în ce mai mult de scope of work-ul de media clasic și mergem deja accelerat spre un ecosistem ce integrează data, commerce, influencers & innovation, completând partea menită să asigure clasicul share of voice, totul ancorat în rezultatele de business ale clienților.
Impactul este fundamental. Dacă în urmă cu mulți ani vorbeam de social @ heart of our campaigns și ne gândeam la interacțiuni și engagement cu consumatorul, astăzi social media adresează extrem de eficient toate etapele din funnel-ul de marketing, eficiența fiecărei platforme e dată de potrivirea din perspectivă de conținut cu obiectivele campaniei și, nu în ultimul rând, de experiența utilizatorului în interacțiunea cu brandul.
Problema cu social media a fost și va rămâne clutter-ul foarte mare de conținut – este cu atât mai greu pentru conținutul de brand să aibă un impact și e important să analizăm din această perspectivă eforturile de social media, dincolo de cifre și cost/reach, views etc.
De Black Friday, care va avea loc la eMAG pe 8 noiembrie, compania estimează că va avea vânzări de 800…
Banca Comercială Română (BCR) anunță lansarea în premieră europeană a funcționalității Visa+, care simplifică și accelerează transferurile de bani între…
În primele nouă luni ale anului 2024, mai bine de 975.000 de români au călătorit în Turcia, sectorul turistic din…
INFINEXA, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea și finanțarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 150 de milioane…
Dezvoltarea centrelor de date la nivel global reprezintă o oportunitate mare pentru România de a deveni un jucător cheie în…
De la începutul anului viitor, companiile mici din România vor fi obligate să depună Declarația D406, prin fișierul SAF-T (Standard…