Alexandra Iordăchescu, Brand Lead la Starcom România
Reading Time: < 1 minutAlexandra Iordăchescu a fost numită Brand Lead al Starcom România. Potrivit comunicatului emis de Publicis Groupe, ea a preluat această poziție ca urmare a promovării Alexandrei Dimitriu în poziția de Chief Media Officer al Publicis Groupe România.
Anterior, Alexandra a condus departamentul de Digital Media al Starcom România, supervizând proiectele de digital media ale tuturor clienților agenției. De-a lungul unei cariere care a început acum 11 ani, Alexandra a ocupat poziții în toate departamentele unei agenții de media, de la TV Planning la Digital Planning, Account Management sau, recent, Communications Planning, Digital Strategy și Business Development.
În ultimii ani, Alexandra a coordonat departamentul de Digital Media al Starcom România – unul dintre cele mai importante departamente ale agenției – unde, alături de echipa ei, a implementat proiecte pentru clienți precum Heineken, Ferrero, Strauss, Hochland, P&G sau Rewe.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz