Marketing Stiri

Alexandra Cousteau prezinta documentarul „De dragul modei”

10 mai 2016 3 min

Alexandra Cousteau prezinta documentarul „De dragul modei”

Reading Time: 3 minute

SAMSUNG CAMERA PICTURESNational Geographic Channel va difuza in Romania pe 21 mai, de la ora 20:00, documentarul “De dragul modei”, realizat de Alexandra Cousteau, principal activist international pe probleme ale apei si sustenabilitatii, nepoata a celebrului Jacques-Yves Cousteau.

Gazda documentarului, Alexandra Cousteau, a calatorit in India, Statele Unite si Germania si dezvaluie cat de importanta este schimbarea catre metode de productie mai sustenabile. 2,4% din terenul agricol mondial este plantat cu bumbac si, cu toate acestea, recoltele de bumbac consuma 24% si 11% din vanzarile internationale de insecticide si respectiv pesticide. Bumbacul organic aduce beneficii economice si ecologice semnificative, dar reprezinta mai putin de 1% din recolta anuala totala a globului.

„Aproximativ jumatate din toate hainele produse la nivel global sunt confectionate din bumbac, dar cultivarea bumbacului dupa metode conventionale poate distruge planeta in mod ireparabil”, a afirmat Alexandra Cousteau in cadrul unui eveniment de vizionare din Berlin.

Documentarul de 60 de minute a fost realizat cu sprijinul retailerului de moda C&A Europe.

„Suntem incantati sa sprijinim un documentar care deschide o fereastra catre practici mai sustenabile de obtinere a bumbacului. Obiectivul nostru este sa putem inspira branduri si consumatori si sa le aratam ca obtinerea bumbacului prin metode sustenabile are avantaje semnificative pentru oameni si pentru planeta”, a declarat Jeffrey Hogue, director pe proiecte de sustenabilitate al C&A Europa.

Cu peste 1575 de magazine in 20 de tari europene si peste 35.000 de angajati, C&A Europe este unul dintre liderii industriei de moda din Europa. In afara magazinelor sale din Europa, C&A Europe este prezent si in Brazilia, Mexic si China. C&A este unul dintre cei mai mari retaileri din lume de imbracaminte din bumbac organic. In 2012, C&A a devenit cel mai mare retailer din lume de confectii din bumbac organic, cu vanzari de 85 de milioane de bucati – 30% din venitul total din bumbac al companiei. In 2013, C&A a ajuns la 38%. In 2014, C&A s-a clasat pe locul intai, la nivel global, intre companiile care folosesc bumbac organic autorizat si, de asemenea, a fost plasata pe primul loc in clasamentul „Top zece utilizatori de bumbac organic”, realizat de organizatia internationala nonprofit Textile Exchange.

Cine este Alexandra Cousteau?

Explorator Debutant al National Geographic, realizator de filme si activist recunoscut international in problemele apei, Alexandra Cousteau continua munca celebrului sau bunic, Jacques-Yves Cousteau, si a tatalui sau, Philippe Cousteau Sr. Forumul Economic Mondial a numit-o pe Alexandra unul dintre Tinerii Lideri Globali ai anului 2010. Aceasta comunitate de lideri din noua generatie actioneaza ca un motor in modelarea unui viitor sustenabil. In 2008, a fost distinsa cu titlul de Explorator Debutant National Geographic – un grup de elita de unsprezece tineri vizionari si deschizatori de drumuri din toata lumea, care imping limitele descoperirii, aventurii si cautarii de solutii la problemele globale. Alexandra a fondat, in 2008, Blue Legacy International, cu misiunea de a incuraja oamenii sa recupereze si sa refaca apa lumii, comunitate cu comunitate. Alexandra a condus expeditiile Blue Legacy pe sase continente si a produs peste 100 de filme de scurt metraj premiate, pe tema problemelor apei in lume, motivand un numar record de oameni sa ia atitudineactiune in privinta conservarii apei in regiunile lor. Ea lucreaza, de asemenea, cu Oceana, in calitate de Consilier Senior, pentru a face cunoscuta unui public cat mai numeros, prin expeditii, evenimente, promovare, munca importanta a acestei organizatii de protejare a oceanelor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: