Alex Visa, noul Interaction Director al GroupM Interaction
Reading Time: < 1 minut<p> Incepand cu luna iulie, Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction (GMI) – divizia de digital a GroupM Romania, care ofera servicii de cercetare, comert, tehnologie si dezvoltare in domeniul digital.</p> <p> </p> <p> In noua pozitie, Alex Visa va coordona operatiunile de digital derulate de agentiile GroupM in Romania pe 3 directii strategice: dezvoltarea GroupM Interaction (GMI), optimizarea conditiilor de buying pentru clientii GroupM, precum si implementarea in Romania a produselor si tehnologiilor dezvoltate de GroupM pe pietele mature.</p> <p> </p> <p> Alex Visa (38 de ani) lucreaza in domeniul media & advertising din 1998. Experienta sa in domeniul digital a inceput din 2001, care a reprezentat momentul de inceput al dezvoltarii domeniului digital in Romania. In perioada 2003 – 2008, Alex Visa a lucrat pe o piata de online matura, cea din Canada, din pozitia de Country Project Manager. In 2008 a revenit in Romania unde si-a format propria agentie de publicitate, HyperActive.Ca profesionist in domeniul marketingului si al comunicarii, cu o experienta de 15 ani in domeniul digital (SEO, SEM, Analytics, RTB, DSP, etc.), Alex Visa are un portofoliu de clienti importanti precum Orange, Vodafone, Rogers AT&T, Expedia, Club-Med, American Express, ING Bank, GM, Renault-Nissan, BMW, Ferrero, UPC, Nestle.</p> <p> </p> <p> GroupM reuneste operatiunile de media ale grupului de comunicare WPP si asigura managementul investitiilor in media aclientilor companiilor Maxus, Mediaedge:Cia, Media Com si Mindshare.</p> <p> </p> <p> GroupM conduce in topul managementului investitiilor in media, cu o cifra de afaceri cumulata de 90.8 miliarde de dolari si o cota de piata de 32.7% conform RECMA 2012. GroupM are 400 de birouri in 81 de tari si peste 17 000 de angajati.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz