MarComm Marketing Publicitate Stiri

Alex Petrescu, parte din juriul internațional Global Best of the Best Effie Awards

17 iun. 2022 2 min

Alex Petrescu, parte din juriul internațional Global Best of the Best Effie Awards

Reading Time: 2 minute

Alex Petrescu, Creative Director VMLY&R, a jurizat în categoria Best of the Best Iridium pentru a desemna, alături de ceilalți membri ai juriului, câștigătorul Iridium Effie care reprezintă premiul pentru cel mai eficient caz din competiția globală, selectat din 12 categorii.

Global Best of the Best Effie Awards se află la a doua ediție și onorează campaniile care au câștigat deja un Gold sau Grand Prix la edițiile locale sau regionale Effie. Competiția unește comunitatea de marketing în jurul ideilor care cresc business-uri. Câștigătorii locali ai Gold Effie vor concura pe scena globală pentru titlul de Global Grand Effie în categoriile respective.

Toți câștigătorii Global Grand Effie vor intra apoi în competiție pentru Iridium Effie care recompensează cel mai eficient efort de marketing din lume. În 2021, premiul Iridium Effie a fost acordat brandului Nike cu campania Dream Crazy.

Jurizarea campaniilor care se bat pentru Iridium Effie a venit cu o senzație diferită față de jurizările de la Effie România. Și asta pentru că e vorba de cazuri despre care știi deja că au câștigat deja cel puțin un Gold la nivel local sau regional. Cazurile cele mai bune aveau în spate idei ușor mai curajoase și o campanie rotundă, nu doar un TV sau un singur touchpoint în care s-a băgat mai tot bugetul media. Insist un pic pe observația asta ca fiind cam singurul mare minus al campaniilor din România. Pentru că…

Alex Petrescu, Creative Director, VMLY&R România

Nu tot ce am jurizat ar fi câștigat Gold în România. Big Idea e greu de formulat și pentru alte țări. Obiective care nu sunt chiar obiective măsurabile. Rezultate care sunt, mai degrabă, rezultatul unui buget de media. Asta face ca metalul obținut în România să fie, cel puțin pentru mine, mult mai valoros decât înainte. Și sper ca toate agențiile care câștigă anul ăsta un Gold local să înscrie campaniile și la Euro Effie sau Global Effie,” a declarat Alex Petrescu, Creative Director, VMLY&R România.

Alex Petrescu a jurizat în 2021 campanii care au câștigat Effie Gold sau Grand Award la nivel național și regional. Agenția VMLY&R România a câștigat anul trecut ca FRACTAL Communications un Silver Effie local pentru Beck’s, la categoria Băuturi Alcoolice, cu campania Trăiește așa cum simți, iar în acest an se află, din nou, printre cele 19 agenții finaliste la Effie Awards România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: