Alevia tinteste o cifra de afaceri de 10 milioane de euro pana in 2020
Reading Time: 2 minuteCompania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri Alevia a anuntat o crestere a vanzarilor in trimestrul al treilea din acest an, de +6%, comparativ cu trimestrul doi al acestui an. Cifrele sunt sustinute de finalizarea extinderii fabricii din Falticeni, judetul Suceava, investitie care s-a ridicat la un milion de euro, cat si de accelerarea vanzarilor unui produs dominant pe piata din Romania, bazat pe Ginkgo biloba.
In trimestrul trei al acestui an, produsul Ginkana, bazat pe extract pur de Ginkgo biloba a inregistrat o cifra de crestere de 15%, fata de trimestrul doi din 2015.
Conform unei analize realizata de companie, piata suplimentelor alimentare a crescut in 2014 cu 3% fata de 2013, ca numar de unitati. De asemenea, categorii precum suplimentele pentru somn si stres, hepatoprotectoarele, precum si suplimentele contra infectiilor urinare au crescut cu peste 10 procente ca numar de unitati vandute, in timp ce alte categorii, cum sunt vitaminele si mineralele, calciul, suplimentele de imunitate si de slabit au scazut cu 5 pana la 10 procente in aceeasi perioada (2014 fata de 2013).
In urmatorii cinci ani Alevia tinteste o cifra de afaceri de 10 milioane de euro si sa exporte in Bulgaria, Polonia, Ungaria, Slovenia si Slovacia.
Alevia este o companie romaneasca infiintata in 1994, specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri. Compania, in care lucreaza 160 de angajati, produce 120 de tipuri de suplimente nutritive si 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile in peste 4.000 de farmacii si magazine din Romania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz