Air France sărbătorește 90 de ani de eleganță cu uniforme emblematice într-o prezentare de modă format 3D
Reading Time: 4 minuteÎn acest an, Air France marchează cu mândrie 90 de ani de eleganță, rafinament, tehnologie, inovație și confort la bordul aeronavelor sale, 90 de ani de călătorii, gastronomie, design, haute couture, artă și arhitectură. Din momentul înființării sale, pe 7 octombrie 1933, Air France a promovat în lumea întreagă excelența franceză și acel „Je ne sais quoi” ce definește Franța, transpuse în experiențe de călătorie memorabile.
Această aniversare specială a fost sărbătorită într-un cadru extraordinar – la hotelul The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection, cu recunoștință pentru 90 de ani de eleganță și cu anticipație pentru mulți ani minunați în viitor.
„Este o adevărată onoare să particip la sărbătoarea a 90 de ani de existență a Air France, chiar aici, la sediul Hotelului Marmorosch din București, fosta locație a Băncii Marmorosch. Această bancă a contribuit în mod indirect la apariția Air France, datorită sprijinului acordat de bancherul român Aristide Blank, care a fost unul dintre principalii artizani ai înființării Companiei Franco-Române de Navigație Aeriană (CFRNA).
Doresc să salut cooperarea istorică dintre Franța și România, o cooperare simbolizată de pionierii aviației precum Henri Coandă și Louis Blériot. Prezența ambelor companii aeriene, Air France și Tarom, în alianța Skyteam, este un testament al acestei legături durabile.
Mă bucur să văd că Air France, în calitate de partener oficial al celei de-a 33-a ediții a Jocurilor Olimpice de la Paris, continuă să fie un ambasador al expertizei Franței în turism și a capacității de a organiza evenimente de importanță internațională.” a declarat Excelenta sa, Ambasadorul Franței în România, dl. Nicolas Warnery.
Un omagiu virtual adus celor 90 de ani de eleganță
Cu această ocazie deosebită, Air France a pus în scenă un spectacol virtual de modă, un omagiu modern și sustenabil adus uniformelor emblematice purtate de echipajul de cabină în ultimii 90 de ani. Pe lângă expozițiile tradiționale de modă, care implică transportul propriu zis al creațiilor, Air France a ales să aducă în prezent eleganța trecutului printr-o prezentare de modă 3D, fără a fi nevoie de prezența fizică a modelelor.
Prezentarea de modă 3D (Link show aici) a oferit spectatorilor o călătorie captivantă prin cele nouă decenii de istorie Air France și a evocat spiritul prezentărilor de modă clasice. Aceasta a evidențiat nu doar evoluția uniformelor de stewardesă ci și angajamentul nostru de a combina stilul cu funcționalitatea.
„Pentru ca o companie să atingă în mod sănătos un astfel de moment de referință, precum cea de-a 90-a aniversare a Air France, sunt necesare două elemente cheie: clienți fideli și angajați excepționali! Ceea ce a făcut istoria Air France atât de distinctivă este abilitatea noastră de a crea o conexiune autentică între acești doi factori și de a oferi servicii speciale și momente deosebite. Sunt extrem de mândru de toți angajații Air France care au scris istorie și de cei care continuă să contribuie la aceasta în fiecare zi.” a declarat Bas ‘t Hooft, General Manager Alps & Central Europe.
„Sunt extrem de mândru și entuziasmat să sărbătorim împreună cu clienții și partenerii noștri această aniversare într-o locație specială și să vedem cum trecutul și viitorul se contopesc într-un mod perfect, utilizând eleganța celei mai moderne tehnologii, așa cum am făcut și vom face întotdeauna la Air France.” a declarat Răzvan Răduț, Country Sales Manager Air France România.
O privire asupra unei moșteniri istorice
Proiecția a prezentat primul costum Air France purtat de însoțitorii de zbor în 1946, proiectat de Georgette Renal, purtând influențe militare și amprentele unei epoci trecute. Am asistat la transformarea într-un stil mai elegant și feminin, exemplificat de costumul Georgette de Trèze din 1951. Spectacolul a continuat cu uniformele emblematice create de Christian Dior și Balenciaga, evidențiind legătura profundă dintre Air France și moda haute couture.
Filmul a capturat spiritul decadelor cu costume precum rochia Concorde din 1976, concepută de casa de modă Jean Patou, rochia „Tropical” Carven din 1978, rochia de vară Louis Feraud din 1987 și una dintre cele mai îndrăgite piese din uniformele Air France, rochia Fregate din 1987, creată de Carven.
Cele mai recente costume din show au inclus costumul de vară Nina Ricci din 1997 și rochia de vară albastră Christian Lacroix din 2005, care a redefinit uniformele Air France.
Servirea cu stil
De la stilurile elegante și clasice de la începutul secolului al XX-lea până la designul modern de astăzi, uniformele au reprezentat mereu esența eleganței și rafinamentului francez.
Istoria Air France este strâns legată de evoluția aviației civile. Compania noastră a fost un promotor cheie al tehnologiei aviației și al excelenței operaționale. De-a lungul decadelor, Air France a pus întotdeauna pe primul loc siguranța pasagerilor, confortul și furnizarea unor servicii de top la bord. Această dăruire a transformat Air France într-un simbol al încrederii, fiabilității și eleganței franceze în industria aeriană.
Sărbătoarea continuă în întreaga lume
Air France vă invită să vă alăturați sărbătoririi acestui moment remarcabil și vă încurajează să explorați călătoria noastră de 90 de ani de eleganță. Experimentați farmecul trecutului și inovația prezentului, deoarece Air France continuă să atingă noi culmi în lumea aviației.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz