Air France – 90 de ani de eleganță, la Galeriile Lafayette
Reading Time: 2 minuteAir France apelat la ajutorul lui Xavier Ronze, designer-ul atelierelor de costume de la baletul Operei din Paris, pentru a crea o colecție de cinci rochii emblematice care să întruchipeze istoria legendară a companiei cu ocazia aniversării a 90 de ani de existență.
În perioada 28 septembrie – 10 octombrie 2023, Air France va expune această colecție de rochii în vitrinele Galeriilor Lafayette Paris Haussmann.
În continuă mișcare
În 2023, Air France sărbătorește 90 de ani de eleganță, 90 de ani de tehnologie, inovație; 90 de ani de călătorii, gastronomie, design, haute couture, artă și arhitectură.
Cu această ocazie, Air France dezvăluie o colecție de cinci rochii emblematice care simbolizează diferitele puncte forte ale companiei aeriene – avioane și tehnologie; uniforme și modă; afișele sale consacrate care promovează rețeaua vastă de destinații; mese rafinate și veselă; design și arhitectură. Fiecare rochie este precum o călătorie prin aceste teme care i-au permis companiei Air France să ofere în mod continuu tot ce este mai bun în diferitele etape la care a fost martoră și chiar să fie un pionier.
Pentru a imagina și proiecta aceste rochii originale, Air France a făcut echipă cu Xavier Ronze, seful atelierelor de costume pentru Baletul Operei din Paris. Designerul de costume a realizat aceste creații inspirându-se din elementele patrimoniului care au marcat istoria companiei, dar și din piesele contemporane. El a reușit să conecteze istoria și modernitatea, întruchipând tot ce este mai bun din Air France și tot ce are de oferit Franța în domeniile sale de expertiză.
La Galeriile Lafayette
În interiorul magazinului din Paris, compania deschide magazine pop-up care oferă articole special create sau reinterpretate pentru această aniversare. Air France pune la dispoziție o gamă de modele mai accesibile, dar și o gamă în ediție limitată, de aeronave vechi și noi, precum și o colecție de truse de călătorie, cărți poștale și etichete pentru bagaje și caiete cu semnătura “90 de ani”. Air France, de asemenea, expune, obiecte legendare, cum ar fi faimoasa geantă de călătorie vintage sau afișele sale iconice.
De asemenea, Air France colaborează o selecție de brand-uri franțuzești de lux – Vanessa Bruno, Delsey, Bernardaud, Brun de Vian-Tiran și Le Umbrella de Cherbourg – ca parte a dorinței sale de a continua promovarea know-how-ului francez. Această colecție va fi disponibilă exclusiv la Galeriile Lafayette.
Și pentru prima dată în istoria sa, Air France oferă vizitatorilor posibilitatea de a cumpăra vesela originală, semnată de pictorul Jean Picart Le Doux și folosită la bordul aeronavelor sale, la categoria Première și Business între anii 1966 și 2000. Încasările din vânzarea acestor articole vor fi donate Fundației Air France, care a sprijinit copiii din întreaga lume timp de 30 de ani.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz