Companii

Agrosel lansează „Grădinarul Înțelept”, gamă de produse dedicată exclusiv pieței tradiționale de legume, flori și aromatice

Reading Time: 2 minute

Agrosel, companie care creează și comercializează semințe de legume, flori și aromatice hobby, lansează Grădinarul Înțelept, o nouă gamă de produse, destinată exclusiv partenerilor din piața tradițională.

Noul brand conține 69 de varietăți de legume, flori și aromatice, dintre care 50% reprezintă soiuri românești de legume, selectate special pentru a oferi un gust autentic și adaptate condițiilor pedoclimatice din România.

Fiecare lot este supus unor controale riguroase de calitate, pentru a asigura un procent ridicat de germinație, Agrosel deținând singurul laborator privat acreditat Renar pentru testarea calității semințelor.

“În acest moment, balanța dintre importuri și exporturi înclină în favoarea importurilor – în jur de 60%. În România, sunt foarte mulți consumatori în piața tradițională care au nevoie de produsele și experiența noastră. Am creat acest nou brand pentru a veni în sprijinul comunităților locale și a micilor producători, oferind semințe care să reflecte moștenirea bogată a legumiculturii românești. Este o ocazie bună pentru a ne consolida poziția pe piața tradițională iar genetica pe care am creat-o în România să fie mai accesibilă consumatorilor de aici. Am creat gama Grădinarul Înțelept din dragoste pentru natură și respect pentru tradițiile care ne-au ghidat de-a lungul timpului.”

Levente Széll, CEO Agrosel

Semințele Grădinarul Înțelept vor fi disponibile exclusiv în magazinele din piața tradițională cu capital privat din întreaga țară, în fitofarmacii, la distribuitori locali și magazine specializate.

Odată cu lansarea Grădinarul Înțelept, compania dezvăluie și noul logo Agrosel, destinat exclusiv produselor comercializate în piața tradițională.

În 2023, compania Agrosel a înregistrat o cifră de afaceri de peste 63 mil lei, în creștere față de 2022 (54,4 de mil. lei).

Fondată în 1990 la Câmpia Turzii ca o afacere de familie, Agrosel și-a deschis, în 2004, propriul departament de cercetare și inovare, iar din 2007, pe lângă piața tradițională, a început parteneriate cu rețele de retail modern. Din 2010, Agrosel este lider pe piața românească de semințe microambalate, iar începând cu 2013, compania exportă produse în Europa, fiind prezentă cu brandurile sale în 14 țări.

Team

Recent Posts

Record pentru o nouă emisiune de titluri de stat FIDELIS la Bursa de Valori

Ministerul Finanțelor (MF) a atras peste 1,5 miliarde lei și, respectiv, aproape 387 milioane euro (valori însumând 3,46 miliarde lei…

12 minute ago

Green Gorilla: Gorila verde care dă glas sustenabilității

Virginia Cinquemani este coach și fondatoarea Green Gorilla, o companie de training și coaching în leadership din Anglia care se…

14 minute ago

CO2later: Ajutor în raportarea ESG pentru IMM-uri

Într-o perioadă în care marile companii au nevoie de transparență de-a lungul lanțului valoric, iar  IMM-urile sunt puse în fața…

26 de minute ago

MoonShotX: 22 de companii locale vor să acceseze 100 mil. euro pentru extinderea globală

În cadrul primei etape a MoonShotX, program de scalare internațională a companiilor Mid-Corporate locale, realizat de Raiffeisen Bank România în…

49 de minute ago

Noii burgeri Big Mac® îl surprind pe Bobonete la mijloc, între două noi versiuni… ale lui

Mac Jr. și Grand Big Mac® revin la McDonald’s® alături de „original” în restaurantele din toată țara, pentru o perioadă…

o oră ago

Pablo Banki, BAT: Cifrele din spatele transformării unui business

Om al cifrelor, Pablo Banki, Director financiar al Ariei Europa de Sud Est, BAT, și-a descoperit rapid pasiunea de a…

o oră ago