Agrosel lansează „Grădinarul Înțelept”, gamă de produse dedicată exclusiv pieței tradiționale de legume, flori și aromatice
Reading Time: 2 minuteAgrosel, companie care creează și comercializează semințe de legume, flori și aromatice hobby, lansează Grădinarul Înțelept, o nouă gamă de produse, destinată exclusiv partenerilor din piața tradițională.
Noul brand conține 69 de varietăți de legume, flori și aromatice, dintre care 50% reprezintă soiuri românești de legume, selectate special pentru a oferi un gust autentic și adaptate condițiilor pedoclimatice din România.
Fiecare lot este supus unor controale riguroase de calitate, pentru a asigura un procent ridicat de germinație, Agrosel deținând singurul laborator privat acreditat Renar pentru testarea calității semințelor.
“În acest moment, balanța dintre importuri și exporturi înclină în favoarea importurilor – în jur de 60%. În România, sunt foarte mulți consumatori în piața tradițională care au nevoie de produsele și experiența noastră. Am creat acest nou brand pentru a veni în sprijinul comunităților locale și a micilor producători, oferind semințe care să reflecte moștenirea bogată a legumiculturii românești. Este o ocazie bună pentru a ne consolida poziția pe piața tradițională iar genetica pe care am creat-o în România să fie mai accesibilă consumatorilor de aici. Am creat gama Grădinarul Înțelept din dragoste pentru natură și respect pentru tradițiile care ne-au ghidat de-a lungul timpului.”
Levente Széll, CEO Agrosel
Semințele Grădinarul Înțelept vor fi disponibile exclusiv în magazinele din piața tradițională cu capital privat din întreaga țară, în fitofarmacii, la distribuitori locali și magazine specializate.
Odată cu lansarea Grădinarul Înțelept, compania dezvăluie și noul logo Agrosel, destinat exclusiv produselor comercializate în piața tradițională.
În 2023, compania Agrosel a înregistrat o cifră de afaceri de peste 63 mil lei, în creștere față de 2022 (54,4 de mil. lei).
Fondată în 1990 la Câmpia Turzii ca o afacere de familie, Agrosel și-a deschis, în 2004, propriul departament de cercetare și inovare, iar din 2007, pe lângă piața tradițională, a început parteneriate cu rețele de retail modern. Din 2010, Agrosel este lider pe piața românească de semințe microambalate, iar începând cu 2013, compania exportă produse în Europa, fiind prezentă cu brandurile sale în 14 țări.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz