Primul supermarket agricol din România
Reading Time: < 1 minutÎncepând cu 2020, rețeaua națională de retail dedicată fermierilor mici și mijlocii, Agroland, va deschide primele 20 de supermarketuri agricole din țară, în urma unei investiții de aproape 6 milioane euro.
Planul de dezvoltare Agroland se va întinde pe 4 ani, în 2020 fiind planificate deschiderile a cinci supermarketuri de minimum 500 metri pătrați. La finalul perioadei dedicate investițiilor, compania se așteaptă la dublarea cifrei de afaceri, până la 60 milioane euro.
Pe rafturilor supermarketurilor vor fi segmentate trei categorii de produse: produse pentru fermă, produsepentru grădină și produse pentru animale de companie.
Peste jumătate dintre magazine vor fi construite din surse proprii și vor intra în proprietatea exclusivă Agroland, cu o investiție de aproximativ 400.000 euro, 20% vor fi spații închiriate în centre comerciale tip strip-mall, iar restul de 30% vor fi francizate către partenerii rețelei Agroland.
În rețeaua de supermarketuri reprezentanții Agroland estimează între 5 si 8.000 clienți unici pe an, cu o frecvență medie de 4-5 cumpărături pe an și o cifră de afaceri de 1 milion euro per magazin, începand cu cel de-al treilea an.
În prezent cele 250 de magazine tradiționale Agroland cu suprafețe cuprinse între 50 și 150 metri pătrați, întinse pe 28 de județe deservesc 400.000 de clienți pe an.
Pentru 2020 sunt deja pregătite două locații pentru demararea construcțiilor în regim propriu, o locație este închiriată iar alte trei sunt francizate către parteneri din Banat, București și Moldova.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz