Marketing

Agentul 007 al brandurilor

19 mart. 2013 < 1 min

Agentul 007 al brandurilor

Reading Time: < 1 minut

<p> Asa cum marile case de avocatura rezolva cazurile cu ajutorul unui investigator, de ce nu s-ar putea intampla la fel si in lumea brandurilor? De ce nu ar cobori companiile din sferele inalte ale strategiilor de brand, pline de statistici in PowerPoint sau Excel, fata in fata cu consumatorii reali si nu ar intra intr-un contact cat se poate de direct cu impresiile si reactiile pe care ei le au in relatia cu brandurile pe care le cumpara? De ce nu ar testa strategii de brand, ideile pe care ar vrea sa le puna in aplicare si de ce nu si-ar extrage insight-urile rapid si direct de la consumatori?</p> <p>  </p> <p> Oamenii de la Publicis din Bucuresti nu au gasit niciun motiv pentru care toate acestea nu s-ar putea pune in practica. La ideea si initiativa lui Lorand Balint, de doua luni, in departamentul de strategie pe care-l conduce, a fost creata o noua pozitie, cea de investigator.</p> <p>  </p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Articolul poate fi citit integral in varianta tipartia a revistei Biz nr. 245. Revista este disponibila la chioscurile indoor din retelele Inmedio, Hiparion, supermarketuri si in reteaua de benzinarii Agip.</em></span></p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Abonamentul pe un an la revista Biz este 100 RON (TVA inclus). Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la adresa gabriela.matei@revistabiz.ro</em></span></p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: