Agenții de publicitate și PR au colectat 100 de kilograme de plastic
Reading Time: 2 minutePlasti Prix, un proiect de responsabilizare în ceea ce privește colectarea selectivă și reciclarea plasticului, se adresează industriilor creative, astfel că 23 de agenții de publicitate și PR din capitală au colectat aproape 100 de kilograme de plastic în perioada septembrie – noiembrie 2019.
În plus, proiectul propune ca trofeele oferite la cele mai relevante evenimente ale industriei marcom, dar și de design din 2020 să fie realizate din plastic reciclat.
“Più bella pubela” este numele pe care l-au ales publicitarii pentru pubelă speciala, decorată de ilustratorul Sebastian Pren, care s-a plimbat câteva zile la fiecare dintre agențiile participante.
Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Borțun, DăescuBorțunOlteanu, Friends \ TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe România & Initiative România, Publicis România, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning și GMP+Webstyler sunt cele 23 de agenții care și-au dat leapșa Plasti Prix.
Internetics, Gala Societății Civile, RDW Awards, Webstock, Biz PR Awards, Premiile Top 3 ADC sau Bursa Binelui sunt câteva dintre festivalurile și evenimenteșe care s-au alăturat cauzei Plasti Prix, lista rămânând deschisă.
Proiectul este destinat industriilor creative cu scopul de a crește gradul de conștientizare și acțiune în privința problemei deșeurilor de plastic din țara noastră și este creat de The Institute și Lidl România.
Mai multe detalii despre proiect se găsesc aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz