Agenția Tuio a semnat campania “Noua generație Huawei”
Reading Time: 2 minuteParte din manifestul global al Huawei de a integra angajații din companie în mediul digital, de a promova resursele umane care construiesc brandul, dar și pentru a sărbători luna copiilor, campania “Noua generație Huawei”, semnată de agenția de Tuio, subliniază câte pot face imaginația infinită de copil, pasiunea pentru tehnologie și înclinația spre noi limite de performanță la job, într-un spot care a generat peste 1 milion de vizualizări.
Campania dedicată lunii copiilor a fost lansată la 1 iunie printr-un spot simpatic în mediul digital, care ne arată cât de departe putem merge cu limitele tehnologiei dacă doar ne-am lăsa frâu liber imaginației, așa cum făceam când eram copii. Spotul vorbește despre noua generație Huawei, pasionată încă de la vârste fragede de inovație și de cele mai eficiente produse care vor schimba lumea.
”Ne-a plăcut mult manifesto-ul venit din partea Huawei către noi, mai ales că și noi credem mult în a depăși limitele imaginației, în tot ce facem: tehnologie, comunicare digitală, creativitate. Iar oportunitatea de a sărbători luna copiilor într-un mod atipic a completat foarte bine acest proiect, prin care credem că am reușit să aducem emoție atât în mediul digital, la consumatori, cât și intern, la angajații Huawei,” afirmă Ludwig Petre, Managing Director Tuio.
”Ne mândrim cu oamenii Huawei și credem că ei au într-adevăr o pasiune pentru tehnologie care depășește orele de job, care se duce cu ei acasă și se transmite mai departe către următoarele generații. Iar viitoarele generații cu siguranță vin cu insighturi la care noi nici nu îndrăzneam să ne gândim, așa că ne-am dorit să sărbătorim fix curiozitatea asta infinită de copil, care ne ajută să depășim noi bariere în fiecare zi”, a spus Ioana Opriș Băncescu – HR Manager Huawei.
Spotul a atins peste 1 milion de vizualizări pe YouTube pe perioada campaniei, în luna iunie, devenind, astfel, cel mai vizionat material non-consumer făcut vreodată de Huawei România. Campania a fost comunicată și pe Facebook, printr-o serie de materiale dedicate și folosită în acțiuni de comunicare internă către angajații Huawei.
Echipa Tuio:
Viorela Turcu – Deputy Creative Director, Ana Romila – Head of Art, Ghica Popa – Creative Director, Ludwig Petre – Managing Director, Andrei Gingirov – New Business Director
Echipa Huawei:
Veronica Cristea Nanu – HR Manager, Yin Xinxiao – HR Director, Alexandra Coandă – Talent Acquisition Specialist, Angela Moraru – Corporate PR Manager, Ioana Opris Bancescu – HR Manager.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz