Stiri MarComm

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

19 sept. 2024 2 min

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Reading Time: 2 minute

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa din spatele proiectelor sale. Campania subliniază transparența agenției și promisiunea că echipa prezentată în pitch-uri este aceeași cu cea care va lucra efectiv pe proiecte.

„Suntem mândri de echipa Minio și abia așteptăm să fie cât mai cunoscută și vizibilă,” spune Ioana Mucenic, CEO Minio. „Știm că, adesea, în pitch-uri apar seniorii, iar apoi…dispar. Ei bine, nu este cazul la Minio. Da, managerii vor fi acolo, pentru că structura de management este activ implicată în proiecte. Dar clienții și partenerii vor cunoaște, de asemenea, și oamenii cu care vor lucra zi de zi”, a încheiat liderul companiei.

„No more catfishing” reflectă angajamentul Minio față de autenticitate și colaborare directă, asigurându-se că managerii rămân implicați activ în proiecte, iar echipa de zi cu zi este cea care va duce la bun sfârșit toate etapele proiectului.

Prin intermediul unui quiz video interactiv disponibil pe site-ul campaniei https://buzz.minio.ro/team, Minio oferă posibilitatea de a cunoaște membrii echipei înainte de întâlnirile oficiale. Spoturile din campanie, care îi au în prim-plan pe Ana Bărbulescu (Head of Client Service), Vlad Boerașu (Creative Strategist) și Paul Cotor (Innovation Architect), oferă o imagine autentică și plină de energie asupra echipei Minio.

..

În plus, agenția a relansat pagina sa de Instagram, reflectând noua identitate și direcție strategică: https://www.instagram.com/minio.studio/

minio

Această campanie reprezintă primul pas în procesul de rebranding și repoziționare a Minio. Agenția își propune să aducă mai multă inovație și să creeze o experiență de lucru simplificată și lipsită de stres pentru clienți. În acest spirit, Minio va comunica sub noul headline: „The simpler way. / E mai simplu așa.”

minio mic

Minio Studio este o agenție de creație strategică. Lansată în 2016 de Ioana Mucenic și Paul Cotor, agenția are acum o echipă de 25 de profesioniști și peste 35 de premii în competițiile locale și internaționale. Printre clienții săi se numără BAT România, Bunge, Coca-Cola HBC, FrieslandCampina, Heineken România, Kaufland România, Reckitt Benckiser, UNICEF, Mondelez, Macromex și alte branduri iconice.

Array

Articole pe aceeași temă: