Agenția Ideologiq lansează divizia de marketing sportiv Atletiq
Reading Time: 2 minuteAgenția de marketing și tehnologie Ideologiq lansează divizia de marketing sportiv Atletiq, prin care și-a propus să dezvolte interesul publicului față de sportul românesc.
Noua divizie este realizată în parteneriat cu Mihaela Constantinescu, specialist în marketing sportiv, cu o experiență de peste 10 ani în acest sector de activitate și Ștefan Căescu, expert în domeniul strategiei.
Odată cu lansarea diviziei Atletiq, fondatorii au făcut publice rezultatele unui studiu de piață realizat în luna noiembrie 2021, pe un eșantion de 1009 respondenți din mediul urban, despre consumatorul de sport din România.
Studiul a analizat toate cele 3 ipostaze ale consumului de sport: practicant, spectator și telespectator. Pornind de la aceste categorii, a fost generată o analiză din care au reieșit soluții eficiente pentru a spori interesul consumatorului român față de sport.
Fondatorii proiectului și-au propus să găsească aceste soluții pentru a schimba viziunea publicului cu privire la sportul românesc și totodată să îl educe, prin dezvoltarea de studii de piață menite să prezinte felul în care este perceput sportul în România.
Mai mult decât atât, dezvoltatorii doresc să ofere consultanță în domeniul comunicării, cluburilor sportive, dar și sportivilor de performanță, și totodată, să dezvolte strategii de creștere a impactului acestei profesii pe piața românească.
„Experiența de peste 12 ani în comunicare, în cadrul agenției Ideologiq, dar și experiența Mihaelei Constantinescu în marketing sportiv, ne impulsionează și ne determină să construim împreună lucruri spectaculoase în acest domeniu. Pentru anul 2022, ne-am propus ca prin noua divizie Atletiq, lansată chiar la începutul acestui an, să desfășurăm proiecte interesante și să contribuim la dezvoltarea acestei nișe, și mai mult decât atât, să aducem mai aproape de sport, un număr cât mai mare de iubitori ai acestui fenomen”, a declarat Adrian Apostol, Manager Atletiq.
„Sportul românesc are valori, dar nu știm prea multe despre ele, pentru că sportul românesc nu prea are marketing. Trebuie să apreciem activitatea specialiștilor care încearcă să educe piața, oameni precum Cristi Gheorghe, Valentin Popescu, Virgil Stănescu sau Lorand Balint, însă este loc și este nevoie de mai mulți, pentru că sportul românesc are potențial, iar acesta reprezintă un produs de marketing foarte valoros.
În cadrul acestui nou proiect, Atletiq, vom încerca să fim o rampă de lansare pentru sport și sportivi, începând prin a înțelege mai bine așteptările consumatorului român de sport, adaptând astfel și strategia de marketing la potențialul pieței. Nu trebuie să visăm la sportul din State, trebuie să ne bucurăm de ceea ce poate oferi România”, a adăugat Mihaela Constantinescu, Specialist Marketing sportiv AtletIQ.
Photo 127394315 © Ammentorp | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz