MarComm

Agenția digitală Ideologiq creează noua platformă de dealer pentru Lamborghini București

Reading Time: 2 minute

Agenția de comunicare digitală Ideologiq dezvoltă platforma de dealer pentru Lamborghini București. Platforma este nouă pe piața din România și este dedicată pasionaților acestei mărci și pune la dispoziția celor interesați informații despre mașinile lor preferate și, totodată, le oferă posibilitatea de a intra rapid în legătură cu consilierii de vânzări pentru achiziționarea unei mașini noi sau pre-owned.

Agenția Ideologiq și Porsche Inter Auto (dealer Skoda, Volkswagen, Seat, Audi și de asemenea, dealer și importator Porsche, Lamborghini și Bentley) fac echipă încă din anul 2015, timp în care au lucrat la diferite soluții software, toate sub umbrela SaaS, soluție deținută de Ideologiq.

Dezvoltarea platformei Lamborghini București, la fel ca toate celelalte proiecte digitale realizate în parteneriat cu Porsche Inter Auto, fac parte din soluția „Entigha”, un software integrat de tip CRM. Acesta ajută și susține echipele de vânzări în vederea colectării, calificării, procesării și închiderii de lead-uri pentru vânzările de mașini noi, dar și în vânzările de produse și servicii din categoria Service.

“Fiind o platformă nouă pe piața din România ne-am dorit să realizăm un website interactiv care să le ofere clienților o experiență de calitate. Conceptul creativ al platformei a fost indicat de către echipa globală a brand-ului Lamborghini și adaptat conform cerințelor pieței din România. Proiectul a fost implementat cu ajutorul mai multor departamente din cadrul agenției noastre, precum Account și Project Management, Creație grafică, Programare și Dezvoltare, Inovație și SEO. Suntem foarte mulțumiți de rezultat și nerăbdători pentru viitoarele proiecte pe care urmează să le realizăm împreună cu Porsche Inter Auto“, a declarat Adrian Apostol, fondator și partener Ideologiq.

„Suntem extrem de încântați de lansarea platformei Lamborghini, care vine în întâmpinarea clienților noștri cu toate informațiile de care au nevoie în procesul de achiziție a unui automobil. Website-ul Lamborghini, la fel ca toate celelalte proiecte digitale dezvoltate în colaborare cu agenția Ideologiq, ne permite să vizualizăm și să analizăm date în timp real. În cei șase ani de parteneriat am reușit să realizăm cele mai frumoase proiecte care completează într-un mod firesc oferta noastră de servicii”, a declarat Loredana Matei, Marketing & PR Manager, Porsche Inter Auto România.

Până în prezent, Ideologiq a dezvoltat în colaborare cu Porsche Inter Auto platforme de dealeri cu componentă de e-commerce integrată, pentru audipia.ro, skodapia.ro, vwpia.ro, seatpia.ro, porsche-bucuresti.ro și respectiv lamborghini-bucuresti.ro. De asemenea, agenția a pregătit campanii media cu scopul achiziției de mașini noi sau reparații în service, dar și website-uri de oferte multi-brand precum 100pia.ro.

Romanita Oprea

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

26 de minute ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

55 de minute ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

2 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

5 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

6 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

8 ore ago