Marketing

Agenția de digital marketing Sinaps a deschis un birou la București

Reading Time: 2 minute

Sinaps, una dintre cele mai mari agenții de performance din România, cu o echipă de 47 de specialiști din Iași, Cluj, București, Constanța și Brașov, cu peste 9 ani experiență în furnizarea de soluții de marketing digital,  are birou fizic și în București.

,,Sediul din București a fost o etapă firească pentru noi, acest pas fiind inclus încă de la început în planurile noastre. Un număr mare de clienți din portofoliul nostru sunt din București, în mod natural, am decis sa distribuim o parte din resurse și pentru o prezență fizică în capitală. Focusul principal al noului sediu Sinaps va fi strâns legat de obiectivele generale de dezvoltare ale agenției – atragerea de noi clienți și menținerea unei relații mai stabile față de actualii clienți și parteneri”, declară George Rășchitor, General Manager și fondator al Sinaps.

Până acum, agenția a administrat bugete de peste 41 milioane de euro pentru cei 1000 de clienți, pe cele mai populare platforme: Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads, Instagram Ads si TikTok Ads, fiind printre primele agenții Google Premier Partner și Meta Business Partner din România.  

În 2021, Sinaps și-a mărit echipa în toate departamentele, ajungând la finalul anului cu 40% creștere a cifrei de afaceri. Tendința de creștere a mediului online din România, plus orientarea către scalare a agenției a făcut ca și ultimul an să fie unul cu o creștere importantă a cifrei de afaceri, de la 700.000 euro în 2020, la aproximativ 1.100.000 euro în 2021.

„2021 a însemnat pentru Sinaps o creștere a echipei și a dezvoltării colegilor din middle management, dar și o serie de automatizări a diverselor procese de rutină. 2022 a venit cu altă provocare, așadar de la începutul lui martie am pornit campania #strongertogether, o campanie prin care ne dorim să ajutăm 10 companii sau ONG-uri din România, care ajută la rândul lor refugiații din Ucraina, oferindu-le gratuit timp de 3 luni servicii de consultanță de marketing digital”, adaugă George Rășchitor, General Manager și cofondator al Sinaps.

Totodată, compania și-a propus ca în 2022 să se concentreze pe consolidarea locală a agenției, creșterea echipei din București, dar și o creștere cu 50% a cifrei de afaceri, automatizarea și eficientizarea proceselor de rutină și consolidarea relațiilor cu partenerii și echipa.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

2 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

3 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

3 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

3 ore ago

Boon, un start-up românesc, aduce economia circulară în companii

Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…

5 ore ago

Zilele Biz 2024: Cum se consolidează dinastiile de business și care este rolul meritocrației în reușita antreprenorială

Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…

6 ore ago