Stiri

Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 se extinde în Republica Moldova

Reading Time: 2 minute

Agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0 se lansează oficial în Republica Moldova prin preluarea unei părți din acționariatul companiei moldovenești de digital marketing, Just Digital. Asocierea dintre cele două entități marchează și un proces de rebranding prin intermediul căruia brandul de peste Prut, fondat în anul 2016, se transformă în Kooperativa 2.0 Moldova.

Înființată în 2012 de Cristian China-Birta și Vlad Dulea, antreprenori cu experiență îndelungată în online, Kooperativa 2.0 are o abordare full-service care acoperă toate nevoile de promovare ale clienților și numără în prezent aproape 40 de angajați. Anunțul noii direcții de dezvoltare strategice vine la doar două săptămâni de la preluarea funcției de CEO al agenției de către Robert-Nicolae Feraru.

„Lansarea Kooperativa 2.0 în Republica Moldova este un vis împlinit, aflat de ceva timp pe lista obiectivelor noastre. Lucrurile s-au întâmplat mult mai repede decât ne așteptam atunci când i-am cunoscut pe Mircea Țîra și echipa sa de la Just Digital, care de astăzi se transformă în Kooperativa 2.0 Moldova. Prin intermediul acestui parteneriat integrarea noastră în industria din Republica Moldova a devenit mai facilă și suntem convinși că acest mix româno-moldovenesc, de acum în stil 2.0, va consolida legăturile creative dintre cele două țări și va oferi brandurilor locale oportunități de extindere pe piețele internaționale.”, declară Robert-Nicolae Feraru, CEO & Managing Partner Kooperativa 2.0.

Fondată în urmă cu opt ani, Just Digital s-a poziționat rapid ca o agenție inovativă în industria marketingului și comunicării, fiind un pionier în integrarea sustenabilității și a componentelor digitale avansate în strategiile MarCom din Republica Moldova. Cu o echipă formată din aproximativ 35 de angajați, portofoliul companiei cuprinde management de social media, strategii de marketing și comunicare, producție video, design, branding, dezvoltare de website-uri și implementare de campanii ESG.

„Noua direcție de business ce vine la pachet cu amprenta Kooperativa 2.0 a luat naștere din dorința de a evolua la nivel internațional și de a aduce plusvaloare pieței locale de marketing și comunicare. Pentru noi acest parteneriat reprezintă oportunitatea de a beneficia de o imagine puternică și de expertiza acumulată de acest brand pe piața românească. Kooperativa 2.0 aduce un know-how consolidat în digitalizare, comunicare strategică și cross-marketing, fiind o sursă de inspirație pentru piața noastră locală.”, susține Mircea Țîra, fondator Just Digital și CEO Kooperativa 2.0 Moldova.

În contextul în care industria MarCom din ambele țări se află într-un proces accelerat de digitalizare, Kooperativa 2.0 își propune să valorifice acest parteneriat strategic pentru a inova și a continua să facă din creativitate un mod de lucru. Obiectivele noii entități vizează atingerea unei cote de 20% din piața media locală până în 2030, crearea unui impact regional și extinderea portofoliului de clienți internaționali.

Kooperativa 2.0 este agenție membră a celor mai importante asociații din domeniul publicității și comunicării din România: IAB, IAA, ARRP și AMCOR, o garanție suplimentară a faptului că agenția pune accent pe cele mai bune practici în domeniul publicității, PR-ului & marketingului online.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Regina Maria relochează Policlinica Băneasa în clădirea Băneasa Airport Tower după o investiție de 5 milioane de euro

Regina Maria continuă să investească în îmbunătățirea calității serviciilor oferite pacienților și anunță mutarea Policlinicii Băneasa într-un locație nouă, modernă…

23 de minute ago

BCR Seed Starter anunță prima investiție: 500.000 euro în FieldOS

BCR Seed Starter, prima companie de capital de risc corporativ (CVC) înființată de o bancă din România, anunță prima sa…

60 de minute ago

Top 7 destinații pentru iubitorii de artă și cultură

Călătoriile care îmbină arta și cultura oferă o perspectivă unică asupra istoriei și tradițiilor unei destinații, transformând fiecare vizită într-o…

o oră ago

Herbalife Family Foundation donează peste 1 milion de dolari pentru programe de nutriție a sute de mii de copii defavorizați

Herbalife Family Foundation (HFF) a anunțat donația a peste 1 milion de dolari (1.029.000 USD) către 32 de organizații nonprofit din…

o oră ago

Visa a blocat proactiv cu 159% mai multe tranzacții suspecte de Black Friday

În România, pe 8 noiembrie, numărul de tranzacții cu carduri Visa a crescut cu 53,3% comparativ cu Black Friday 2023.…

2 ore ago

Dispozitivul cu care comercianții pot emite bonuri fiscale și încasa plăți cu cardul, implementat de Danubius și Banca Transilvania

Danubius, lider în furnizarea de soluții fiscale integrate din România, împreună cu Banca Transilvania, cea mai mare instituție de credit…

3 ore ago