Află care sunt planurile LIFE IS HARD pentru 2024
Reading Time: 2 minuteLIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la Bursa de Valori București, piața AeRo, segmentul Premium, prezintă pe 29 mai noile direcții strategice, prioritățile pentru restul anului și oportunitățile pentru cei care își doresc să investească la bursă.
Evenimentul începe la ora 18:00, are loc online și va fi transmis live pe canalele de Facebook si Linkedin LIH si pe pagina de Facebook Goldring.
Cătălin Chiș, CEO al companiei, și Beatrice Cherecheș CFO LIFE IS HARD (LIH) vor prezenta rezultatele pe primul trimestru din 2024, noile direcții strategice, prioritățile LIH pentru restul anului, oportunitățile pentru cei care își doresc să investească la bursă, dar vor vorbi și cum își propune compania să îmbunătățească viețile profesionale ale clienților și antreprenorilor și să le ofere mai mult timp pentru ce contează cu adevărat în 2024.
Participanții pot adresa întrebări speakerilor:
- în avans, folosind formularul de inscriere: https://streamyard.com/watch/4jw4guiHshsg
- prin email, la adresa: investors@lifeishard.ro
- în timpul evenimentului live, în limita timpului disponibil.
Cei care își doresc să participe se pot înregistra aici:
https://streamyard.com/watch/4jw4guiHshsg
Activă pe piață de 20 de ani, LIFE IS HARD SA a intrat în 2020 în proces de dezvoltare accelerată prin achiziții și fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare și poziția pe piață. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comerț al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicații B2B, și a preluat 40% din acționariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce).
În 2022, compania a fondat LIH Ventures, un braț de inovare pentru insurance și domenii conexe prin care își propune să susțină investiții în startup-uri cu potențial de scalare regională.
Implementarea cu succes în ultimii trei a strategiei de dezvoltare LIFE IS HARD a generat creștere continuă pentru business, ceea ce a adus și încrederea investitorilor în direcția de creștere, astfel că acțiunile companiei au atins în luna martie 2024 un maxim istoric. În ultimul an, acțiunile LIH au înregistrat o creștere de 55%.
Ecosistemul de business LIFE IS HARD este gândit să devină partenerul tehnologic cheie în digitalizarea IMM-urilor și să revoluționeze industria asigurărilor prin crearea celui mai cuprinzător ecosistem de distribuție din Europa Centrală și de Est.
Începând din 2024 această ambiție este comunicată printr-o nouă promisiune de brand: MORE LIFE și un nou slogan: Soluții de digitalizare pentru business și viață, menite să reflecte filozofia grupului, valorile și direcția în care se îndreaptă compania.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz