Afacerile turoperatorului Cocktail Holidays au crescut la 24 de milioane de euro
Reading Time: 2 minuteTuroperatorul Cocktail Holidays a introdus noi destinații exotice în portofoliul agenției, acestea urmând a fi disponibile sub formă de pachete tailor-made, cu zboruri de linie. Charterele către destinațiile consacrate ale agenției (Grecia, Turcia și Spania) vor fi operate începând cu luna mai.
În ceea ce privește volumul de vânzări, Cocktail Holidays estimează pentru anul acesta o creștere cu 10%, în timp ce, în 2021, cifra de afaceri a fost de 24 de milioane de euro.
Ce caută românii
Preferințele turiștilor români, în cel de-al treilea an de pandemie, par să rămână similare ca si destinații, cele mai căutate anul trecut au fost Egiptul, Grecia și Turcia (charterele clasice operate anual de către Cocktail Holidays), dar foarte solicitate au fost și pachetele către destinațiile exotice în vogă, cum ar fi Maldive, Zanzibar, Mauritius, Indonezia, Thailanda, Seychelles și La Reunion.
Cel mai bine vândut produs al anului 2021 (tendințele s-au văzut de fapt de la finalul anului 2020) a fost Egiptul, datorită temperaturilor ridicate tot timpul anului, dar și a condițiilor de călătorie mai accesibile. Egiptul rămâne destinația vedetă și în 2022. O altă destinație foarte populară în perioada aceasta este insula Madeira, charterele fiind operate de la finalul lui februarie. Un pachet de 8 nopți, cu avionul și cazare la un hotel de 5*, cu mic dejun inclus, cină tradițională, transferuri, pornește de la 889 euro/pers.
Chartere 2022
În ceea ce privește charterele verii 2022, acestea vor fi operate începând cu luna mai și vor fi către insulele grecești și litoralul turcesc, mai exact Antalya, Bodrum, Fethiye, Marmaris, Oludeniz, Kusadas și Didim. Charterele verii vor fi operate până în septembrie, iar majoritatea pachetelor către Grecia, Turcia, Spania sunt încă disponibile la prețuri de early booking. Anul acesta, în luna Ianuarie, la finalul pragului clasic de Early Booking, Cocktail Holidays a atins un record al rezervarilor. Tendința s-a menținut până în partea a doua a lunii februarie, fiind influențat de războiul din Ucraina. Rezervările s-au reluat la final de martie.
Politici anti-COVID
Pentru a veni în ajutorul turiștilor, din 2020 Cocktail Holidays a introdus o serie de facilități, cum ar fi oferirea unui produs de asigurare de călătorie standard cu protecție împotriva Covid, la cel mai bun tarif de pe piață, 10 euro, și parteneriatul cu două clinici medicale pentru tarife preferințiale și prioritate la programarea pentru testele Covid.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz