Start-up-ul românesc Ohvăz, axat pe producția și vânzarea de produse alimentare cu ingrediente exclusiv naturale pentru un stil de viață sănătos, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 47% și trecerea pe profit în anul 2023.
Compania, care face parte din holding-ul de investiții V7, a înregistrat o creștere de la 490.000 de euro, în 2022, la 720.000 de euro anul acesta.
„Pentru noi, cel mai important obiectiv a fost creșterea și dezvoltarea companiei, însă suntem încântați că am reușit ca în 2023 să trecem pragul către rentabilitate, așa cum ne-am propus la începutul anului. Am reușit să onorăm în mare toate estimările făcute la final de 2022, în ciuda unui an cu instabilitate sporită. Sunt foarte mulțumit că ne-am îndeplinit obiectivul și că acesta a fost unul cât se poate de realist, fără să cădem în capcana unor previziuni prea roz”, spune Cristian Doru Barin, fondator și director general al companiei Ohvăz.
În baza rezultatelor, compania preconizează pentru 2024 atingerea unei cifre de afaceri de un milion de euro și creșterea ratei de profit.
Anul acesta, Ohvăz a reușit să prelungească valabilitatea uneia dintre cele mai populare categorii de produse, budinca de ovăz, de la 7 la 14 zile, exclusiv prin experimentarea unor noi modalități de preparare a meniurilor și de vidare a borcanelor, fără să apeleze la conservanți sau alte ingrediente artificiale.
Totodată, compania a adoptat începând din această toamnă recipientul fabricat 100% din plastic reciclat (rPET) pentru limonadă, fiind una dintre puținele companii din România care folosesc acest material. Prin achiziția de plastic reciclat, Ohvăz își propune să contribuie la stimularea colectării deșeurilor reciclabile, cu scopul de a încuraja un mediu economic mai responsabil în ce privește utilizarea resurselor și gestionarea deșeurilor.
Ohvăz a lansat un produs de nișă în România – ovăz cu lapte de migdale – cu care a avut mare succes, a adăugat oficialul companiei.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…