Stiri Companii Tech

Afacerile CGS România, în creștere cu 12%

17 mai 2021 2 min

Afacerile CGS România, în creștere cu 12%

Reading Time: 2 minute

Computer Generated Solutions (CGS) România, companie specializată în process outsourcing (BPO), a raportat anul trecut un avans cu peste 12% a business-ului.

„Evoluția pozitivă a afacerilor companiei în 2020 a fost determinată, în primul rând de abilitatea de a fi pregătiți și a putea tranziționa într-un termen foarte scurt (cca. 10 zile de la debutul pandemiei pe plan local) către work from home aproape întreaga echipă formată din aproximativ 4.000 de angajați. Odată implementat, în timp record, sistemul de lucru remote și asigurând continuitate activității noastre, am reușit să atragem proiecte suplimentare mai ales de la clienții existenți care au fost foarte expusi în zona Asia”, a declarat Vladimir Sterescu (foto), Country Manager CGS România.

Un alt aspect important ce a dus la avansul business-ului într-un an dificil precum 2020 a fost asigurarea, încă de la începutul pandemiei, a unei foarte bune comunicări atât în rândul angajaților, cât și în piață, consolidând și crescând și mai mult încredere în brand și companie.

Proiecte din sectorul financiar și telecom

CGS România a câștigat proiecte noi în zona de suport pentru activități financiare, mare parte din aceste volume provenind din Filipine, una dintre țările cele mai afectate de pandemie pe segmentul outsourcing deoarece angajații nu au putut migra în work from home din cauza limitărilor la conexiunea de Internet. Totodată, compania a câștigat proiecte noi în zona de telecomunicații, iar noile volume au dus la angajarea a 400 de noi colegi în 2020.

Anul trecut, structura clienților CGS România la nivel geografic a rămas neschimbată comparativ cu 2019. Astfel, majoritatea proiectelor provin de la companii din America de Nord, cu o creștere constantă. Cu toate acestea, strategia companiei pentru perioada următoare este și atragerea de noi clienți mai ales din Europa deoarece, la nivelul echipei locale, există resurse umane valoroase care vorbesc o multitudine de limbi europene, pe lângă engleză. Mai mult de atât, CGS are capacitatea de a atrage noi angajați vorbitori de limbi străine.

Estimări pentru 2021

În ceea ce privește estimările pentru acest an, Vladimir Sterescu mizează pe menținerea trend-ului de creștere a cifrei de afaceri. Doar în primul trimestru din 2021, CGS România a adăugat 230 de persoane echipei prin deschiderea de poziții noi, aceasta fiind cea mai mare creștere din ultimii ani raportată în perioada ianuarie – martie. De asemenea, compania a adus în portofoliu, în această perioadă, clienți noi din zona de e-trading și telefonie mobilă. Creșterea business-ului și în acest an va duce, desigur, și la recrutare constantă. Astfel, cu siguranță până la final de an CGS va ajunge la câteva sute de noi angajați adăugați echipei.   

Focusul în acest an va fi pus pe creșterea nivelului de pregătire a consultanților. Piața nu își mai dorește un consultant specializat pe un anumit tip de activitate, ci unul capabil să rezolve multiple activități, astfel încât clientul să fie deservit într-un singur punct de contact, indiferent de complexitatea problemei. În consecință, angajatul trebuie să fie capabil fie să rezolve el task-ul respectiv, fie să își asume gestionarea acestuia prin asigurarea interfeței cu ceilalți colegi.  Este un model de business ușor mai scump, deoarece necesită personal mult mai bine pregătit, cu un nivel superior de educație, iar investițiile în training-uri vor fi net mai mari. Cu toate acestea, suntem încrezători că vom fi deschizători de drumuri în acest context de business”, a declarat reprezentantul CGS România.

Referitor la sistemul de lucru ce va fi abordat în acest an, Vladimir Sterescu mizează pe unul hibrid, pentru ca, odată cu reîntoarcerea la normal, angajații să revină la birou.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: