Bolt Business, care facilitează furnizarea de servicii de transport corporate prin intermediul platformei pentru clienți mari corporativi din întreaga Europă, și-a crescut veniturile de la începutul anului 2022 cu 425%. Creșterea înregistrată în România a depășit și ea 400% în aceeași perioadă. Ea a fost determinată de intensificarea activității companiilor client existente, alături de contractarea de noi clienți.
Numărul de utilizatori unici pe platforma Bolt Business a crescut și el cu 400% față de aceeași perioadă a anului precedent, numărul de comenzi crescând în același ritm.
”Călătoriile în interes de serviciu traversează o perioadă de schimbări fără precedent. Pandemia a afectat puternic companiile, acum recesiunea economică este o provocare pentru toate sectoarele, iar schimbările climatice reprezintă, pe bună dreptate, o preocupare majoră pentru toată lumea”, spune Nick Powell, VP Bolt Business.
În România, Bolt Business are peste 3000 de clienți companii. Angajații companiilor din România folosesc serviciile Bolt Business pentru întâlnirile de business din oraș sau din apropierea orașelor mari, sau seara și noaptea, când se întorc acasă de la serviciu.
„Obiceiurile utilizatorilor Bolt Business în România ne arată că transportăm angajații clienților noștri în siguranță și că am crescut și vom crește în continuare numărul de curse, pe măsură ce tot mai multe companii revin la modul de funcționare tradițional sau hibrid și reiau întâlnirile față în față cu clienții lor”, spune Daniel Simion, Country Manager Bolt Business România.
La nivel global, aceasta include transportul la cerere, închirierea de mașini și închirierea de scutere și biciclete electrice, toate acestea putând fi gestionate printr-o singură platformă, care oferă control și vizibilitate depline. Într-o perioadă în care mediul macroeconomic îndeamnă companiile să reducă costurile, Bolt Business propune prețuri competitive, alături de o alegere ecologică pentru călătoriile de business.
„Chiar dacă mediul de business rămâne dificil, oboseala cauzată de apelurile video este reală, fapt care va duce la o creștere a întâlnirilor față în față, în special cu parteneri externi”, a spus Nick Powell. „Prin combinația de accesibilitate, fiabilitate și siguranță a transportului, alături de instrumentele de management al cheltuielilor foarte performante la nivel de industrie, suntem bine poziționați pentru a ne continua creșterea și în 2023.”
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…
Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…