Aeroportul Otopeni este foarte aglomerat. Pasagerii sunt rugați să vină cu trei ore mai devreme
Reading Time: < 1 minutAeroportul Otopeni a devenit la fel de aglomerat ca în perioada de dinaintea pandemiei. Chiar dacă are un terminal nou și fluxurile de pasageri ar putea fi mai ușor procesate, sunt și mai multe zboruri în această perioadă. Pentru aceasta reprezentanții aeroportului roagă pasagerii să vină mai devreme, pentru a nu pierde avioanele.
„Aceste aglomerări se produc în condiţiile în care, într-un interval foarte scurt de timp, sosesc multe curse internaţionale, iar valorile de trafic de pasageri se ridică deja la peste 85% din valorile ultimului an prepandemic (2019). CNAB şi Poliţia de Frontieră au luat măsuri de suplimentare a personalului care asigură dirijarea/informarea pasagerilor pe fluxul de sosiri şi controlul documentelor. Astfel, la orele de vârf, toate ghişeele de frontieră funcţionează la capacitate maximă şi, în consecinţă, timpul de aşteptare este redus la minimum posibil”, dau asigurări reprezentanţii CNAB.
Potrivit acestora, aglomerări se produc în continuare la orele de vârf (în special dimineaţa devreme) şi pe fluxul de plecări internaţionale. Şi aici, personalul aeroportului, al agenţilor de handling şi companiilor aeriene, precum şi cel al Poliţiei de Frontieră şi al Brigăzii Antitero, fac eforturi constante pentru a asigura fluenţa şi rapiditatea efectuării formalităţilor şi controalelor obligatorii.
„Recomandăm pasagerilor să manifeste răbdare şi înţelegere şi să respecte indicaţiile personalului din aeroport. Totodată, menţinem recomandarea ca pasagerii care vor decola la orele de vârf să se prezinte la aeroport cu trei ore înainte de ora programată a zborului”, mai spune CNAB.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz