Finanțe

Aegon România a avut în 2022 prime brute subscrise de 165,73 mil. lei

Reading Time: 3 minute

Compania de asigurări de viață Aegon România a încheiat anul 2022 cu un volum al primelor brute subscrise (PBS) de 165,73 milioane de lei, în creștere cu peste 8% față de 2021 și o cotă de piață în creștere, la 4,92%. Rezultatele au menținut compania pe poziția a 7-a în top companii de pe segmentul asigurărilor de viață.

La nivel național, segmentul de asigurărilor de viață a avansat în ultimul an cu 1%, la 2.65 miliarde de lei, în ușoară creștere față de nivelul de 2,61 miliarde de lei din 2021, conform raportului Autorității de Supraveghere Financiară pe anul 2022. La nivel general, piața asigurărilor din România a crescut anul trecut cu 16%, până la un total de 16,5 miliarde lei prime brute subscrise.

”Creșterea din ultimul an reflectă încrederea pe care continuă să ne-o acorde românii și în această perioadă complicată, lovită de neprevăzut și noi incertitudini. Avem un portofoliu de produse croite în așa fel încât să răspundă grijilor pe care și le fac pentru viitorul lor și al celor dragi. Ne-am bucurat să vedem că oamenii înțeleg tot mai mult valoarea pe care le-o aduce o astfel de asigurare, împărțind povara riscului și oferindu-le o plasă de siguranță pentru evenimente neprevăzute. De asemenea, vedem că nu sunt puțini cei care își planifică ziua de mâine și aleg să economisească printr-o asigurare pentru viitorul sau studiile copiilor. Aceste rezultate vin și ca răspuns al muncii partenerilor noștri bancari și brokeri. Cu ajutorul lor reușim zi de zi să aducem mai aproape de români soluții de asigurare atât pentru evenimente planificate din viața lor, cât și pentru evenimentele neprevăzute.”

Sînziana Maioreanu, CEO Aegon România

După ce în ultimii 14 ani Aegon România a clădit un portofoliu de asigurări adaptat nevoilor identificate în rândul românilor, în 2022 a lansat un nou produs cu acoperire în caz de spitalizare din accident sau boală, asigurarea Fii Precaut, destinată inclusiv copiilor care, în primii ani de viață sunt mai predispuși la îmbolnăviri și accidentări. De altfel, 30% din asigurările Fii Precaut din ultimul an au fost încheiate pentru copii. Asigurarea Fii Precaut a fost desemnată produsul anului la Gala Premiilor Pieței Asigurărilor 2022. 

Compania a înregistrat o creștere notabilă de 29% și pe segmentul asigurărilor în caz de diagnostic oncologic, unde principalele motive care au determinat achiziția asigurării între clienții Aegon România au fost antecedentele de cancer în familie (34%) și numărul în creștere al bolnavilor (34%), conform unui studiu intern.

Am continuat să fim atenți la nevoile celor din jurul nostru și în 2022 am lansat un nou produs care să ofere un plus de liniște familiilor pentru care internarea în spital a unui membru de familie ar avea un impact puternic în echilibrul financiar, produs care a și primit titlul de produsul anului. Suntem alături și de românii care aleg să aibă un plan de siguranță în caz de diagnostic oncologic și ne bucură să vedem că interesul pentru o astfel de asigurare este în creștere. Le suntem recunoscători tuturor celor care au pornit în căutarea de soluții pentru a proteja viitorul lor și al celor dragi și care au găsit la noi aceste soluții”, a mai adăugat Sînziana Maioreanu.

Aegon România face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat în asigurări de viață, planuri de pensie și soluții pentru investiții. Aegon are, la nivel mondial, peste 22.300 de angajați, și oferă servicii financiare pentru aproximativ 34,4 de milioane de clienți din America, Europa și Asia. Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin compania de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață. În prezent, Aegon are în România peste un milion de clienți și 150 de angajați.

Team

Recent Posts

Golin România câștigă 11 premii la Romanian PR Award 2024

Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…

18 minute ago

Asociația pastel şi Kaufland România lansează proiectul PractiLand

Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…

27 de minute ago

Emil Muthu, Neurony: Facturarea A.I.

Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…

o oră ago

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

5 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

13 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

19 ore ago