A+E Networks EMEA s-a rebranduit ca Hearst Networks EMEA.
Compania internațională care operează în Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde deține canale emblematice (ca The HISTORY® Channel, Crime+Investigation® și Cosmo) este deținută în totalitate de Hearst și va opera de acum înainte sub denumirea de Hearst Networks EMEA.
Hearst Networks EMEA va continua să fie alcătuită din patru companii separate: Hearst Networks Marea Britanie (care operează în colaborare Sky în Marea Britanie, Scandinavia, Benelux, Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa), Hearst Networks Germania, Hearst Networks Italia și Cosmo Spania – fiecare fiind deținută în totalitate de Hearst.
„Suntem mândri să dezvăluim noul nume al companiei noastre. Vom continua să oferim divertisment factual de cea mai bună calitate și să împărtășim povești importante cu publicul din EMEA. Așteptăm cu nerăbdare să construim în continuare produse de succes și în cadrul Hearst și să modelăm un viitor pozitiv pentru toate serviciile noastre premium”, declară Dean Possenniskie, Managing Director Hearst Networks EMEA.
A+E Networks EMEA, care de acum se numește Hearst Networks EMEA, operează 29 de canale de televiziune și 20 de servicii SVOD (Subscription Video on Demand), toate adaptate la nivel local, pentru diferite țări și culturi.
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…