Adservio și E.ON Software Development (ESD) lansează programul de finanțare „Comunitățile defavorizate merită școli digitalizate”, destinat unităților de învățământ din zonele defavorizate ale României.
Datorită impactului pozitiv înregistrat de campaniile inițiate de Adservio în anii precedenți, vor fi finanțate licențe de digitalizare a educației pentru 1.000 de copii, părinții acestora și școlile din care fac parte.
Școlile declarate câștigătoare vor primi timp de un an acces gratuit la platforma Adservio, cu beneficii extinse pentru elevi și părinți, dar și pentru toți membrii școlilor (directori, secretari, profesori).
Prin acest program, cele două companii își propun să reducă decalajele sociale dintre comunitățile defavorizate și zonele dezvoltate.
Școlile beneficiare ale programului din anii precedenți au completat un chestionar de evaluare a colaborării. Rezultatele ne arată că, în urma folosirii Adservio, cele 42 de școli beneficiare au concluzionat următoarele că aproape 75% dintre directori consideră că părinții au fost mai implicați. Mai mult, peste 70 de procente consideră că absenteismul a scăzut cu 10%.
Unul dintre cele mai mari beneficii pe care majoritatea directorilor l-au menționat este ușurința cu care școala menține legătura cu familiile copiilor, datorită digitalizării, mai ales în cazurile speciale în care părinții nu pot fi prezenți la școală fizic.
Prin programul „Comunitățile defavorizate merită școli digitalizate”, școlile care se înscriu și sunt eligibile beneficiază de:
Sunt eligibile școli și licee din medii defavorizate, care își doresc o educație de calitate pentru elevii și profesorii lor, care nu au sprijin de la primărie pentru implementarea platformei și nu au fost eligibile în niciun proiect PNRAS. Un alt criteriu este disponibilitatea cadrelor didactice din școală de a implementa și folosi intensiv platforma Adservio în activitatea zilnică.
Orange Romania va demara un amplu proiect de infrastructură 5G pentru Delta Dunării, în urma aprobării sale de către Comisia…
Conferința "HoReCa, Influenceri și Diaspora Română", organizată la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, a reunit reprezentanți ai industriei HoReCa, agenții…
La doar 34 de ani, Laura Ionescu, Creative Director al agenției v8, este deja o voce importantă în publicitatea românească…
Activele Raiffeisen Bank România au depășit 74,3 miliarde de lei în primele nouă luni din 2024, în creștere cu 10%…
Provident Financial România, cea mai mare instituție financiară nebancară (IFN) din România care nu este parte dintr-un grup bancar, anunță…
Grupul CEC Bank va implementa o platformă CRM de ultimă generație, fapt ce va determina o îmbunătățire majoră a soluționării…