Adservio și E.ON Software Development (ESD) lansează programul de finanțare „Comunitățile defavorizate merită școli digitalizate”, destinat unităților de învățământ din zonele defavorizate ale României.
Datorită impactului pozitiv înregistrat de campaniile inițiate de Adservio în anii precedenți, vor fi finanțate licențe de digitalizare a educației pentru 1.000 de copii, părinții acestora și școlile din care fac parte.
Școlile declarate câștigătoare vor primi timp de un an acces gratuit la platforma Adservio, cu beneficii extinse pentru elevi și părinți, dar și pentru toți membrii școlilor (directori, secretari, profesori).
Prin acest program, cele două companii își propun să reducă decalajele sociale dintre comunitățile defavorizate și zonele dezvoltate.
Școlile beneficiare ale programului din anii precedenți au completat un chestionar de evaluare a colaborării. Rezultatele ne arată că, în urma folosirii Adservio, cele 42 de școli beneficiare au concluzionat următoarele că aproape 75% dintre directori consideră că părinții au fost mai implicați. Mai mult, peste 70 de procente consideră că absenteismul a scăzut cu 10%.
Unul dintre cele mai mari beneficii pe care majoritatea directorilor l-au menționat este ușurința cu care școala menține legătura cu familiile copiilor, datorită digitalizării, mai ales în cazurile speciale în care părinții nu pot fi prezenți la școală fizic.
Prin programul „Comunitățile defavorizate merită școli digitalizate”, școlile care se înscriu și sunt eligibile beneficiază de:
Sunt eligibile școli și licee din medii defavorizate, care își doresc o educație de calitate pentru elevii și profesorii lor, care nu au sprijin de la primărie pentru implementarea platformei și nu au fost eligibile în niciun proiect PNRAS. Un alt criteriu este disponibilitatea cadrelor didactice din școală de a implementa și folosi intensiv platforma Adservio în activitatea zilnică.
În timp ce toate țările dezvoltate din Europa se bucură de beneficiile unei piețe de transport deschise către concurență, România…
Coaliția pentru Siguranță Rutieră, în parteneriat cu Ascendia și Salvați Copiii, a lansat proiectul educațional „Copiii în siguranță: în vehicul…
Philip Morris International aniversează 10 ani de IQOS, un deceniu în care compania a folosit știința, mărcile de top și…
SanoVita, unul dintre principalii producători locali de alimente pe bază de plante, a raportat o cifră de afaceri de 65…
9 din 10 părinți consideră că produsele din pachetul educațional "Ghiozdănel cu viitor" au contribuit la dezvoltarea copiilor preșcolari, îmbunătățindu-le…
ALFA GROUP, prin societatea Iride Development, achiziționează de la CPI România cea mai mare parte din proiectul IRIDE Park, logistica…