Adriana Pașcan, Chief Creative Officer al Leo Burnett Bucharest/Carre Noir Bucharest, reprezintă România în juriul One-Channel al festivalului european de publicitate Golden Drum 2024.
De la schițarea planurilor la crearea poveștilor de brand, călătoria Adrianei de la arhitect la art director, apoi la director de creație, se întinde pe mai mult de 20 de ani. Cariera ei este un amestec de creativitate, craft fără compromisuri și un talent pentru inovație în publicitate și branding.
Drumul profesional al Adrianei a început la McCann România, unde a condus în calitate de Head of Art Directors și Group Creative Director. În 2018, a pivotat către Publicis Groupe, iar în 2022, Adriana a devenit Chief Creative Officer la Leo Burnett.
Alături de ea din juriu mai fac parte:
„Secțiunea One-Channel a Festivalului Golden Drum este o dovadă a artei comunicării concentrate. În calitate de președinte al juriului din acest an pentru secțiune, sunt încântat să caut și să sărbătoresc lucrări care valorifică puterea unică a unui mediu unic pentru a trece peste zgomot și a rezona cu adevărat în public.
Fiecare intrare este o clasă de master în creativitate concentrată – de la film la design la digital, mobil și tehnologie, vom asista la modul în care un canal, atunci când este utilizat cu precizie și ingeniozitate, poate crea un impact la fel de puternic ca orice campanie multicanal.
Sunt încântat să văd lucrări ale mărcilor și creatorilor care reinventează arta povestirii pe un singur canal. Invit brandurile să-și aducă cele mai convingătoare minuni pe un singur canal și să împărtășească modul în care au transformat limitările în cele mai mari puncte forte ale lor”, a declarat Guy Wieynk, director general global, AnalogFolk Group (AFG) și președintele juriului One-Channel.
Secțiunea One-Channel se concentrează pe lucrări individuale care folosesc un singur canal de comunicare a mesajului către piață. Intrările din această secțiune ar trebui să demonstreze utilizarea creativă a comunicării pe un singur canal, beneficiile și eficiența acesteia.
Această secțiune are 6 grupe fiecare cu mai multe categorii: Film; Print; Out of Home; Audio; Digital, Mobile & Technology și Design.
Golden Drum 2024 se va desfășura în perioada 9-10 octombrie, în Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenia.
Deadline pentru Entry Submission: 21 August 2024 la 23.59 CET
Deadline pentru Super Early Bird Entry Fee: 26 Aprilie 2024
Anunț Golden Drum Shortlists: 2 Octombrie 2024 la 8.00 CET
Golden Drum Awards Show: 10 Octombrie 2024
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…
Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…