Adriana Pașcan, Leo Burnett, reprezintă România în juriul One-Channel al festivalului Golden Drum 2024
Reading Time: 2 minuteAdriana Pașcan, Chief Creative Officer al Leo Burnett Bucharest/Carre Noir Bucharest, reprezintă România în juriul One-Channel al festivalului european de publicitate Golden Drum 2024.
De la schițarea planurilor la crearea poveștilor de brand, călătoria Adrianei de la arhitect la art director, apoi la director de creație, se întinde pe mai mult de 20 de ani. Cariera ei este un amestec de creativitate, craft fără compromisuri și un talent pentru inovație în publicitate și branding.
Drumul profesional al Adrianei a început la McCann România, unde a condus în calitate de Head of Art Directors și Group Creative Director. În 2018, a pivotat către Publicis Groupe, iar în 2022, Adriana a devenit Chief Creative Officer la Leo Burnett.
Alături de ea din juriu mai fac parte:
- O. Nadir Aydın, Executive Creative Director, MullenLowe Istanbul, Turkey
- Márton Jedlicska, Executive Creative Director, Publicis Budapest, Hungary
- Martta Kallio, Senior Creative and Partner, United Imaginations, Finland
- Medeja Kraševec Žnidarec, Creative Director, Luna TBWA, Slovenia
- László Nagy, Executive Creative Director, ACG Budapest, Hungary
- Sintija Popena, Creative Director, McCann Riga, Latvia
- Sean Poropat, Creative Director, Co-Owner and Co-Founder, Studio Sonda, Croatia
- Ben Sever, Chief Creative Officer, Co-Chief Executive Officer and Partner, Havas Tel Aviv, Israel
- Nicoletta Zanterino, Deputy Executive Creative Director, Armando Testa, Italy
Juriul One-Channel este prezidat de Guy Wieynk, Global Chief Executive Officer, AnalogFolk Group (AFG), UK.
„Secțiunea One-Channel a Festivalului Golden Drum este o dovadă a artei comunicării concentrate. În calitate de președinte al juriului din acest an pentru secțiune, sunt încântat să caut și să sărbătoresc lucrări care valorifică puterea unică a unui mediu unic pentru a trece peste zgomot și a rezona cu adevărat în public.
Fiecare intrare este o clasă de master în creativitate concentrată – de la film la design la digital, mobil și tehnologie, vom asista la modul în care un canal, atunci când este utilizat cu precizie și ingeniozitate, poate crea un impact la fel de puternic ca orice campanie multicanal.
Sunt încântat să văd lucrări ale mărcilor și creatorilor care reinventează arta povestirii pe un singur canal. Invit brandurile să-și aducă cele mai convingătoare minuni pe un singur canal și să împărtășească modul în care au transformat limitările în cele mai mari puncte forte ale lor”, a declarat Guy Wieynk, director general global, AnalogFolk Group (AFG) și președintele juriului One-Channel.
Secțiunea One-Channel se concentrează pe lucrări individuale care folosesc un singur canal de comunicare a mesajului către piață. Intrările din această secțiune ar trebui să demonstreze utilizarea creativă a comunicării pe un singur canal, beneficiile și eficiența acesteia.
Această secțiune are 6 grupe fiecare cu mai multe categorii: Film; Print; Out of Home; Audio; Digital, Mobile & Technology și Design.
Golden Drum 2024 se va desfășura în perioada 9-10 octombrie, în Grand Hotel Bernardin, Portorož, Slovenia.
Deadline pentru Entry Submission: 21 August 2024 la 23.59 CET
Deadline pentru Super Early Bird Entry Fee: 26 Aprilie 2024
Anunț Golden Drum Shortlists: 2 Octombrie 2024 la 8.00 CET
Golden Drum Awards Show: 10 Octombrie 2024
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz