Adriana Iordan, numită VP of Product Management în cadrul echipei SeedBlink
Reading Time: 2 minuteAdriana Iordan se alatură echipei SeedBlink începând cu luna ianuarie 2021, în calitate de VP of Product Management and Marketing. Adriana vine cu o experiență de peste 15 ani în domenii precum Fintech și dezvoltare produse software, la nivel global, pentru companii precum ePayment, Avangate, 2checkout și Verifone.
În rolurile sale de până acum, Adriana s-a aflat la conducerea departamentelor de marketing online, serviciilor de creștere și de strategii de produs, propunând soluții de vânzări pentru producători de software și servicii digitale inovative și propulsând companiile din care a făcut parte la nivel mondial. Ea a coordonat integrarea a două platforme și portofolii după achiziționarea 2Checkout (un furnizor de plăți online), până la momentul vânzării către Verifone.
“Sunt entuziasmată de misiunea SeedBlink de a susține deopotrivă startup-urile și suporterii lor, mă alătur așadar echipei pentru a contribui la accelerarea și creșterea produsului și, în egală măsură, a comunității. Direcția strategică a UE este să realizăm independența digitală a cetățenilor europeni, iar SeedBlink este într-o poziție foarte bună de a scala accesul la finanțare prin tehnologie și prin inovație financiară„, a declarat Adriana Iordan, VP of Product Management & Marketing, SeedBlink.
Dezvoltare și investiții start-up
Punând la un loc experiența co-fondatorilor în banking, investiții și în dezvoltarea startup-urilor de tehnologie, SeedBlink a devenit în 2020 cea mai importantă platformă de equity crowdfunding din regiune. Planul echipei este să aducă în fața investitorilor interesați de startup-uri tehnologice de oriunde cel puțin 150 de companii tech, în următorii doi ani.
Potrivit unui raport al Activize, investiţiile în România, de la investitori de tip angel şi prin crowdfunding, s-au ridicat la 18 milioane de euro anul trecut. SeedBlink a facilitat 48% din rundele din România în 2020, 26 din 54 având loc pe platforma de finanţare participativă. Până în momentul de față, mai mult de 3.000 de investitori din 12 țări s-au înregistrat pe platforma de equity crowdfunding, pentru a deveni business angels şi susţinători ai ecosistemului tech de startup-uri.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz