Stiri

Adrian Mihai, invitat la retailArena 2023: Chiar dacă automatizăm procesele, infrastructura rutieră rămâne o problemă

11 oct. 2023 3 min

Adrian Mihai, invitat la retailArena 2023: Chiar dacă automatizăm procesele, infrastructura rutieră rămâne o problemă

Reading Time: 3 minute

Adrian Mihai, CEO FAN Courier, se numără printre invitații de la cea de-a unsprezecea ediție a retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate industriei. Conferința se va întinde și anul acesta tot pe două zile, având loc pe 25 și 26 octombrie 2023, la Crowne Plaza Bucharest Hotel. 

Adrian Mihai va deschide cea de-a doua zi a evenimentului și va vorbi despre provocările din 2023, dar și despre cum se pregătește FAN Courier pentru anul următor. 

”2023 este un an extrem de interesant din perspectiva pieței, a consumatorilor și a tendințelor observate, cărora trebuie să ne adaptăm rapid. La capitolul provocări, mixul este dominat de deficitul de forță de muncă și infrastructura rutieră care ne îngreunează eforturile de creștere a productivității. Am automatizat procesele, însă rezultatele acestora pot fi diminuate din cauza infrastructurii rutiere deficitare”, declară Adrian Mihai

Adrian Mihai FAN Courier

Acesta precizează că FAN Courier se concentrează asupra pieței locale, în acest sens, lockerele fiind o tendință în creștere la nivel național. Totodată, compania intenționează să se dezvolte în Republica Moldova, țară în care au intrat în urmă cu doi ani. 

”Pe plan intern, avem în derulare investiții în extinderea și automatizarea unor HUB-uri din țară, precum și a rețelei de lockere, lockerele fiind o soluție inovativă și eficientă rapid adoptată de piață. Extern, ne concentrăm pe dezvoltarea operațiunilor din Republica Moldova, piață pe care am intrat deja de doi ani și care are un potential foarte mare de dezvoltare”, mai spune acesta. 

Cine mai vine la cea de-a unsprezecea ediție a retailArena

Nume importante din industrie vor urca și anul acesta pe scena retailArena. Speakeri naționali și internaționali, dar și autorități vor comenta schimbările din industrie și vor trece în revistă potențialele provocări ale marilor companii. 

Alături de Adrian Mihai, Tudor Manea, CEO eMAG, Dan Ostahie, fondator Altex, dar și Andreea Raicu, fondator AMALIN vor fi pe scena retailArena 2023.

Speakeri retail arena

De asemenea, Maciej Podwojski, director vânzări Primark, Europa Centrală și de Est, vine la retailArena 2023, Podwojski făcând parte din companie încă din 2007. Maciej Podwojski s-a alăturat echipei Primark în Marea Britanie în 2007, ca manager stagiar, extinzându-şi ulterior experienţa pe pieţele din Spania, Olanda și Germania. În 2011 a fost numit store manager la Primark Gelsenkirchen, Germania. A coordonat deschiderea cu succes a mai multor magazine Primark, preluând în 2014 rolul de Area Manager pentru sudul Germaniei.

Maciej

La capitolul speakeri internaționali, lui Maciej Podwojski, Head of Sales CEE Primark, i se, alătură și Gijs Klomp, Business Development Manager WDP România, companie care deține o cotă de piață de aproximativ 25% în ceea ce privește stocul național de spații logistice și industriale. Având 64 de proiecte închiriabile, în diverse orașe din România, portofoliul local al companiei este estimat la o valoare de peste un miliard de euro.

Lista completă a invitaților confirmați, dar și programul actualizat pot fi accesate AICI

retailArena este organizat de retail.ro și Wall-Street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3, WDP, eMAG, Penny, dar și pe Altex, Offerista, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS și Vodafone ca Silver Partners, sponsor fiind Mavericks. 

Array

Articole pe aceeași temă: