Stiri Business Companii Tech

Adobe România: trece de 1.000 de angajați și caută noi specialiști IT

28 oct. 2022 2 min

Adobe România: trece de 1.000 de angajați și caută noi specialiști IT

Reading Time: 2 minute

Adobe România, cel mai mare centru din Europa al companiei, axat pe dezvoltarea de produse software, anunță atingerea pragului de 1000 de angajați în România și continuă atragerea candidaților. În următoarea perioadă, obiectivul companiei este de a-și consolida în România poziția actuală de centru de excelență, oferind angajaților variate oportunități.

Ce se caută

Pozițiile deschise cuprind toate nivelele de experiență de la entry-level la senior level și management, procesul de recrutare fiind centrat pe specialiști în dezvoltare software în diferite limbaje de programare, respectiv Java, JavaScript, C++ sau Site Reliability Engineering.

Ne bucurăm să atingem acest prag de 1000 de angajați și ne onorează interesul pe care candidații îl arată companiei noastre –declară Cris Radu, Site Leader București și VP of Engineering Adobe.

 ”Candidații au nevoie de un mediu de susținere și de o cultură organizațională îndreptată spre angajat. Angajații noștri sunt extrem de bine pregătiți și lucrează la dezvoltarea locală a mai multor produse complexe ale companiei, cu impact global. Echipele locale dezvoltă produse lider în segmentele lor, precum Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Experience Platform, Adobe Analytics sau Adobe Express. Cei mai mulți canditați de top se uită dincolo de beneficiile salariale, la întregul pachet financiar și non-financiar, dar mai ales la calitatea echipei și impactul pe care îl au ei în produsele la care contribuie”, adaugă Cris Radu.

Cum păstrezi angajații

Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, cum ar fi recompensarea financiară anuală pentru performanță sau acțiuni tranzacționabile pe bursă, dar și un pachet de avantaje non-financiare. Beneficii de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente  sau abonamente sportive, zile libere, dar și alte beneficii centrate pe well-being completează oferta salarială a companiei.

Oamenii noștri au nevoie să crească personal și profesional, iar atenția pentru fericirea și starea lor de bine ocupă un loc central în programele noastre de atragere și retenție a talentelor. Într-o piață atât de efervescentă ca cea de IT din Romania, candidații aleg să se alăture Adobe deoarece găsesc o compatibilitate ridicatăîntre valorile lor și cultura noastră, într-un mediu în care se pune accent pe inovație și tehnologii ce dezvolta produse de o complexitate majoră în zona creative cloud și enterprise“ – spune Ariadna Stamatopol, Talent Acquisition Manager, Adobe România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: