Tech

Adobe România ajunge la 1.200 de angajați și atrage proiecte noi în centrul R&D local

Reading Time: 3 minute

Adobe România, cel mai mare centru din Europa al companiei, axat pe dezvoltarea de produse software, continuă să își extindă echipa din România.

În această perioadă, obiectivul companiei este, pe lângă consolidarea în România a poziției actuale de centru de excelență, să ofere celor peste 1.200 de angajați stabilitate și siguranța locului de muncă.

În cei 18 ani de existență, biroul din România a crescut constant devenind cel mai mare centru din Europa al companiei, axat pe dezvoltarea de produse software. Echipele locale dezvoltă produse lider în segmentele lor, precum Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Experience Platform, Adobe Analytics sau Adobe Express și contribuie la dezvoltarea unor soluții de ultimă generație în domenii de interes, precum Inteligența Artificială (AI), Machine Learning (ML) și Product Development.

„Am crescut organic, mai accelerat sau mai lent, dar constant. Practic, de la 30 de angajați acum 18 ani, am ajuns la 1200 și continuăm să ne extindem. Motorul creșterii este alimentat de produsele Adobe a căror dezvoltare o aducem în România, iar în ultimii ani am atras produse strategice, precum cele dezvoltate de Adobe în zona AI – Firefly, Adobe Express sau GenStudio. Lucrăm la produse inovatoare, avem parteneriate cu facultățile tehnice de renume din România, punem mare preț pe fericirea și satisfacția angajaților, iar toate aceste lucruri ne permit să atragem și să reținem talente, să creăm un loc de munc, în care angajații se simt apreciați și sunt motivați să inoveze constant. Le garantăm stabilitatea și securitatea job-ului. Nu doar că nu am făcut concedieri, dar am crescut în permanență echipa din România.”

Cris Radu, VP of Engineering și Site Leader Adobe România

Creștere prin diversificarea produselor Adobe dezvoltate local

În ultimii ani centrul de dezvoltare și cercetare Adobe România a crescut constant, într-un ritm organic, prin crearea de echipe noi care să contribuie la dezvoltarea mai multor produse Adobe cu impact global. Astfel, produse etalonale Adobe precum Firefly, Adobe Express, Adobe Experience Platform, Adobe GenStudio sunt dezvoltate local.

Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanță prin acțiuni tranzacționabile pe bursa, dar și non-financiare. Beneficii de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente sau abonamente sportive, zile libere, discounts & perks, dar și beneficii centrate pe wellbeing completează oferta salarială a companiei. 

În plus, grija față de angajați se extinde și către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

Potrivit unui sondaj recent realizat de Boston Consulting Group (BCG), The Network, The Stepstone Group și eJobs.ro, stabilitatea locului de muncă a devenit un criteriu esențial în alegerea unui job pentru angajați la nivel global. Când vine vorba de alegerea unui job, în contextul actual al pieței muncii, marcat de incertitudine, siguranța locului de muncă a apărut pentru prima dată pe pozițiile fruntașe în preferințele respondenților la sondaj.

„Traversăm o perioadă provocatoare pentru industria IT, tot mai multe companii sunt nevoite să recurgă la disponibilizări – și aici avem zilnic exemple recente din presa locală și internațională, situație care afectează, bineînțeles, încrederea acestora în siguranța locului de muncă. Securitatea job-ului devine mai importantă ca oricând în alegerea unui angajator, completată, bineînțeles, de alte beneficii importante pentru angajați. Evitarea disponibilizărilor face parte din strategia noastră de a menține un mediu de lucru stabil, centrat pe angajat. Acordăm o importanță ridicată satisfacției la locul de muncă și asta dintotdeauna, continuăm să creștem rata de retenție și să atragem talente prin pachete salariale performante și focus continuu pe wellbeing, dezvoltare profesională, dar și personală”, adaugă Cris Radu.

Team

Recent Posts

Festivalul de film BIFF aniversează 20 de ani

Cea de a XX-a ediție, aniversară, a Bucharest Internațional Film Festival (BIFF - www.biff.com.ro), singura competiție cinematografică internațională de film…

o oră ago

Aproape o treime dintre cei care călătoresc cu autocarul sunt nemulțumiți de calitatea autogărilor

Cu ocazia Săptămânii Europeane a Mobilității și a Zilei Mondiale fără Mașini, FlixBus atrage atenția asupra importanței de a avea…

2 ore ago

Educarea și informarea, o prioritate strategică pentru MagnaPharm

MagnaPharm marchează 30 de ani de excelență în industria farmaceutică, fiind un jucător cheie în segmentul de marketing & sales…

4 ore ago

Beatrice Chiș, ETi: Performanță cu zâmbetul pe buze

Beatrice Chiș, International Executive Marketing Director la ETi, ne-a explicat cum reușesc campaniile globale de marketing ale companiei să aducă…

5 ore ago

Agenția Minio invită publicul să descopere echipa: no more catfishing

Minio, agenția de creație strategică integrată, lansează campania „No more catfishing”, prin care invită clienții și partenerii să descopere echipa…

5 ore ago

Gebrüder Weiss inaugurează cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei. Investiții de peste 20 de milioane de euro

Compania internațională de transport și logistică Gebrüder Weiss și-a extins rețeaua de terminale logistice din România În sud-estul Bucureștiului, în…

5 ore ago