Adio, UPC! Brandul dispare, fuziunea cu Vodafone s-a finalizat
Reading Time: < 1 minutVodafone România anunță finalizarea fuziunii cu UPC România, ceea ce înseamnă că UPC România nu va mai exista ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone România.
„Începând de astăzi, Vodafone România devine furnizorul de servicii fixe de comunicații electronice pentru clienții UPC. Toate drepturile și obligațiile UPC Romania S.A. vor fi preluate de către Vodafone Romania S.A., fără modificări în ceea ce privește termenii și condițiile din contractele clienților și furnizorilor”, se arată într-un comunicat al Vodafone România.
Informațiile disponibile pe www.upc.ro au fost transferate pe www.vodafone.ro. Aplicația My UPC va fi redenumită în My Vodafone Fix & TV, dar funcționalitățile acesteia și datele de logare ale clienților vor rămâne neschimbate.
Telefoanele de contact, 031 100 1000 și 031 100 0872, vor fi în continuare disponibile. Pentru clienții care plătesc factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe și TV. Clienții care beneficiază de servicii fixe & TV furnizate în baza unui contract cu fosta companie UPC, dar și de servicii mobile furnizate de Vodafone, vor primi în continuare două facturi.
Magazinele UPC vor fi transformate treptat după specificațiile și configurația magazinelor Vodafone, dar vor oferi în continuare toate serviciile și operațiunile specifice produselor de comunicație fixă și TV și în plus și operațiuni specifice serviciilor mobile.
Achiziția UPC de către Vodafone România a fost anunțată în mai 2018, ca parte a unei tranzacții regionale de 18,4 miliarde de dolari, prin care Vodafone Group Plc a preluat operațiunile Liberty Global din România, Germania, Cehia și Ungaria. Un an mai târziu, tranzacția a primit undă verde din partea Comisiei Europene.
În toamna anului trecut, Vodafone și UPC au lansat oferte convergente și au accelerat fuziunea celor două entități de business.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz