Adinish plantează un copac pentru fiecare cărucior vândut
Reading Time: < 1 minutGrija pentru mediul înconjurător a devenit un subiect de interes pentru marile firme care încurajează consumul sustenabil. Adinish se aliniază în rândul firmelor internaționale care sunt preocupate de campaniile de responsabilizare socială.
Astfel, la fiecare cărucior Joolz vândut, Adinish plantează un copac. Campania vine ca o continuare a inițiativei întreprinse de Joolz, brandul olandez care plantează un copac în pădurea din Columbia la fiecare cărucior vândut.
Adinish, cu ajutorul Asociației Mai Mult Verde, invită părinții și viitorii părinți să se alăture campaniei care dorește să asigure un mediu mai curat și sănătos pentru copiii din România.
„În cadrul firmei noastre am desemnat o persoană responsabilă cu CSR. Începem deja primele demersuri în a ne certifica firma în această direcție. Căutăm să schimbăm modul de împachetare, pungile să fie din plastic reciclat, banda adezivă la fel. Sortăm și reciclăm deșeurile. Producem sacoșe din bumbac ce pot fi refolosite și le oferim clienților o reducere de preț dacă vin la showroom cu sacoșa lor Adinish. Avem o voce relevantă în piață, în industria puericulturii și dorim să contribuim la o schimbare și din această perspectivă. Iar acum, alături de Asociația Mai Mult Verde, am pornit o campanie prin care plantăm un copac la fiecare cărucior Joolz vândut. De asemenea, întreaga echipă Adinish va contribui la curățenia de primăvară organizată de către asociație”, spune Adina Foldager, fondatoarea brandului Adinish.
Copacii plantați în România de Adinish vor purta numele celor care au achiziționat cărucioarele Joolz, fiind o formă de mulțumire pentru implicarea în îmbunătățirea comunității.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz