Stiri

Adi Hădean se alătură echipei Bookingham

6 iun. 2022 2 min

Adi Hădean se alătură echipei Bookingham

Reading Time: 2 minute

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham, în calitate de partener și ambasador de brand. Împreună, aceștia își propun dezvoltarea industriei HoReCa și educarea clienților, spre câștigul tuturor părților implicate.

În contextul dat, conceptul de „digitalizare” e esențial. Bookingham și Adi Hădean promovează soluții de management și marketing inteligent, pentru a susține restaurantele, barurile și cafenelele din 39 de orașe din România.

De anul acesta, platforma de rezervări online, Bookingham, e disponibilă în toate orașele mari din țară. Aplicația e nișată strict pe domeniul HoReCa și vine ca soluția completă de digitalizare pentru restaurante. Dezvoltarea acestui domeniu e și unul dintre obiectivele chef-ului Adi Hădean, de unde și colaborarea dintre platforma de rezervări online și fostul jurat Masterchef România.

Parteneriatul are drept scop educarea clientului care intră în restaurant, dar și digitalizarea localurilor, pentru a le putea oferi cea mai bună experiență oaspeților săi. Mai mult decât o platformă de rezervări online, Bookingham pune la dispoziția afacerilor din industrie și instrumentele necesare de marketing. Astfel, o singură aplicație e soluția și pentru clienții care vor o masă în oraș, și pentru restaurantele care se pot promova în comunitate, în timp ce își administrează inteligent businessul.

Având multiple proiecte în derulare, chef Adi Hădean e la curent cu problemele din mediul HoReCa. Timpul irosit gestionând ineficient rezervările, rata mare de neprezentare, vizibilitatea mică în piață și lipsa programelor de fidelizare clienți sunt doar câteva dintre problemele pe care colaborarea dintre Bookingham și Adi Hădean își propune să le rezolve.

Rolul unui partener Bookingham

„Am ales să fac parte din această echipă pentru că, în contextul actual, în care digitalizarea devine un pilon important pentru orice business, inclusiv pentru cele din ospitalitate, consider că pot avea o contribuție importantă, relevantă la tranziția către un mediu ospitalier puternic digitalizat și orientat către oaspete, inclusiv cu ajutorul uneltelor digitale.”, spunechef Adi Hădean, partener Bookingham

În calitate de acționar și ambasador de brand, Adi Hădean se va dedica dezvoltării programelor de educație și suport, pentru afacerile din segmentul HoReCa. Mai mult decât atât, se va implica și în dezvoltarea soluțiilor de administrare și promovare, pentru localurile disponibile pe platforma Bookingham. Chef Hădean va facilita și relațiile cu terțe persoane din industrie, în vederea creării de parteneriate menite să dezvolte industria HoReCa.

„Parteneriatul cu Adi Hădean vine ca un plus nu numai pentru Bookingham. Vine ca un plus pentru întregul segment HoReCa – atât pentru businessuri, cât și pentru consumatori – deoarece ne oferă o privire de ansamblu. În primul rând, avem mai mult insight despre ce se întâmplă în interiorul unui restaurant, datorită experienței lui chef Hădean; în al doilea rând, știm cum să le manageriem, datorită datelor oferite de Bookingham; și în al treilea rând, știm să atragem clienții, cu instrumentele noastre de marketing. Avem aceleași valori și același obiectiv. Nu mai rămâne decât să dezvoltăm domeniul HoReCa prin digitalizare”, spune Raul Sideriaș, CEO Bookingham

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: