Stiri Business Companii

Adela Smeu, Brico Depot: Avem o nouă generație de tineri care a descoperit bricolajul

10 nov. 2021 2 min

Adela Smeu, Brico Depot: Avem o nouă generație de tineri care a descoperit bricolajul

Reading Time: 2 minute

Pentru România, statisticile arată o creștere de 6% pieței de bricolaj, de la an de an. Pandemia nu a frânat însă acest mers al pieței. ”În România este nevoie mereu să investești în instalații. Suntem prorpietari ai locuințelor într-o măsură foarte ridicată, doar polonezii se mai află în această situația: peste 80% dintre români stau în propriile case (…) În plus, pandemia ne-a adus și mai aproape de casă: locuința a devenit loc de muncă, sală de clasă, spațiu de evadare. Ca atare, în ultimul an românii au simțit nevoia să facă schimbări în apartamente, ceea ce a fost un avanataj pentru industria de bricolaj”, a declarat Adela Smeu, CEO Brico Depot, prezentă la Ziua de Management, din cadrul Zilele Biz. ”De altfel, putem spune chiar că avem o nouă generație de tineri care a descoperit bricolajul”, a adăugat CEO-ul Brico Depot.

Probleme economice

România se confruntă în această perioadă cu o serie de probleme economice: inflație, creșteri de prețuri, blocaje. ”Trebuie spus că ne aflăm într-un context cu inflație accentuată, iar prețul materiilor prime este în creștere continuă. Vrem să avem prețuri competitive, dar inflația vine din spate și ne influențează”, a precizat Adela Smeu.

Și totuși, jucătorii de pe piață trebuie să vină cu soluții. ”Sunt porturi blocate în Asia (problemele cu canalul Suez ne-au afectat și pe noi). Însă flexibilitatea și agilitatea ne-au ajutat în situațiile de criză”.

Toți clienții sunt importanți

Măsurile impuse de autorități împiedică persoanele fără certificat verde să își facă cumpărăturile în interior. ”Cu noile restricții, ne-am gândit cum îi putem ajuta pe acești clienți ( cei fără certificat verde – n.red.). Așa că am deschis puncte de vânzare și ridicare în parcările Brico Depot”, a mai spus Adela Smeu, CEO Brico Depot.

Despre Zilele Biz

Zilele Biz prezintă într-un maraton LIVE de 5 zile, transmis pe pagina de Facebook și canalul de YouTube ale revistei Biz, schimbul de idei, analizele, soluțiile și previziunile care trasează tendințele din mediul de business românesc.

De 20 de ani, Zilele Biz este martorul tuturor transformărilor și evenimentelor economice și de business din România. Din 2002 și până azi, la Zilele Biz s-au format generații de profesioniști în antreprenoriat, management, comunicare și marketing.

Ediția 20 a festivalului Zilele Biz este și anul acesta LIVE, într-o transmisiune gratuită pe rețelele de socializare Biz.
Pentru Live Streaming pe facebook accesează linkul: https://www.facebook.com/events/600140481394891

Partenerii Zilei de Management sunt Unilever, Chivas, PENNY, Brico Depôt, Mercedes-Benz România, Apa Nova și Siviero Maria.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: