Producătorul de mezeluri Elit se adaptează noilor condiții din piață prin lansarea unui serviciu de livrări la domiciliu. Transportul este gratuit, iar produsele pot fi comandate și achiziționate la același preț ca în magazine.
Consumatorii pot comanda din gama completă de produse: mezeluri (cremvurști, salamuri, produse crud-uscate, cârnați, șuncă, parizer, specialități), dar și carne de porc proaspătă, produse gata de consum (hamburger, aripi de pui marinate și prăjite) sau sortimente diferite de salate (hummus, salată de vinete, zacuscă, salată de Boeuf, salată à la Russe etc).
Comenzile se pot face prin intermediul aplicației de mobil Beez sau online, pe site-ul use-beez.com. Livrarea se face a doua zi sau în prima zi lucrătoare, în cazul comenzilor făcute în week-end, și este gratuită. Produsele sunt achitate online, prin intermediul unui card bancar.
Beez este un startup românesc, dezvoltat de o echipă de tineri IT-iști din Alba Iulia, județul unde își are sediul și compania Elit. Aplicația, prin beneficiul de cashback, oferă bani înapoi utilizatorilor, un procent din suma cheltuită reîntorcându-se, sub formă de credit pentru alte cumpărături sau în bani. La 100 de RON cheltuiți – suma minimă necesară pentru a face o comandă de produse Elit pe platforma Beez – clientul recuperează 3%, pe care îi poate folosi ulterior la cumpărături.
Elit are 4 fabrici proprii din București, Alba Iulia, Cugir și Arad și produce toate gamele de mezeluri: Salamuri, Cârnați, Specialități, Crenvurști, Parizer, Afumături, Prospături, Crud-Uscate, Mici, activând pe toate canalele de vânzare, dar preponderent în comerțul tradițional, unde deține un portofoliu de 13.000 de clienți activi.
Distribuția se face prin 5 depozite logistice (Alba Iulia, București, Craiova, Bacău și Constanța) și peste 20 de depozite cross-docking. Rețeaua de magazine Elit, depozitele din Cugir, Alba Iulia, București, Constanța, Bacău și Craiova împreună cu rețeaua de distribuție care cuprinde peste 250 de mașini frigorifice. Compania are în prezent 1.800 de angajați și o capacitate de producție de mezeluri de 2.500 t/lună. Odată cu integrarea Elit în cadrul Smithfield, Elit a început să promoveze în România produsele colegilor din Polonia (gamele Morliny, Yano și Krakus) și își propune introducerea pe piața tradițională a gamei Berlinki. Începând de anul acesta, portofoliul Elit cuprinde și o gamă de salate (Salată de Boeuf, Salată de Vinete, Salată à la Russe, Hummus, Fasole bătută, Hummus cu ardei copți).
Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…
Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…
Un nou spațiu ultramodern de lucru flexibil va fi deschis în centrul Iașiului de către International Workplace Group (IWG), cel…
One United Properties (BVB: ONE), principalul dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din…
Grupul Flavours anunță deschiderea, în „Transylvania College”, a primului restaurant Stradale Carnivale amplasat într-o școală din Cluj-Napoca, marcând astfel debutul…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, a semnat un contract de tip EPCC –…