Amway a achizitionat brandul de bauturi energizante XS, co-fondat in anul 2001 de David Vanderveen, un fost intreprinzator Amway.
In urma acestei tranzactii, David Vanderveen va ocupa functia de Vice-Presedinte in cadrul companiei Amway si Director General al brandului XS.
XS este o bautura energizanta, fara continut de zahar, bogata in vitamine B, apreciata de consumatorii tineri cu varste de pana in 35 de ani.
Din 2003, Amway a devenit distribuitor exclusiv al acestei bauturi, iar de atunci si pana in prezent, vanzarile au crescut cu pana la 150 milioane de dolari anual, cu o prezenta in 38 de piete la nivel global.
Potrivit companiei de cercetare de piata Euromonitor, piata bauturilor energizate se dezvolta in ritm rapid, extinzandu-se de la 3,8 miliarde de dolari in 1999 la 27,5 miliarde de dolari in 2013, cu o estimare de crestere anuala de pana la 13% in urmatorii trei ani.
In 2013, Amway a inregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari. Marcile Amway cu cele mai mari vanzari sunt reprezentate de vitaminele, mineralele si suplimentele alimentare Nutrilite, produsele de ingrijire a pielii Artistry si sistemele de tratare a apei, eSpring.
Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…
Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…
Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…
Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…