Acei frumoși antreprenori nebuni
Reading Time: 2 minuteSigur ați auzit măcar o dată sintagma “Trebuie să fii nebun ca să fii antreprenor”. Dacă de obicei se vorbește mai degrabă metaforic despre acest lucru, făcându-se referire mai degrabă la curajul de care ai nevoie pentru a porni și crește o companie pe cont propriu, există și cazuri în care doza de “nebunie” pare să treacă dincolo de dorința ca businessul să aibă succes.
Oricum, antreprenorii sunt considerați o specie aparte, dar am ales trei dintre ei care, de-a lungul istoriei s-au remarcat mult dincolo de ceea ce au construit în domeniul afacerilor. Iată trei antreprenori care au făcut istorie.
A creat cele mai de succes mașini electrice, a lansat oameni în spațiu, dar sapă tuneluri pe sub Los Angeles și a făcut să scadă valoarea uneia dintre companiile sale cu 14 miliarde de dolari printr-un tweet. Nu poate fi decât Elon Musk… mai mult
A fost programator la NASA, a fondat compania care a creat primul antivirus comercial, care-i poartă și astăzi numele, însă a devenit mult mai celebru pentru nebuniile pe care le-a făcut după ce a vândut compania… mai mult
Deschizător de drumuri în multe domenii, inclusiv cel al excentricităților, a fost magnat, pilot, inventator și regizor, mereu nemulțumit de imperfecțiunea din jur. Unicul și irepetabilul Howard Hughes… mai mult
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 344 (15 iunie – 15 iulie 2020). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Foto: © Gualtiero Boffi | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz