Mövenpick Hotels & Resorts va beneficia de programul de fidelizare, canalele de distribuție și sistemele de operare ale AccorHotels, care vor ajuta la optimizarea performanțelor.
Tranzacția este supusă aprobărilor instituțiilor de reglementare și ar trebui să fie finalizată în a doua jumătate a anului 2018.
„Odată cu achiziționarea companiei Mövenpick, consolidăm poziția noastră de lideri pe piața europeană și accelerăm în continuare dezvoltarea noastră pe piețele emergente, în special în Orientul Mijlociu, Africa și Asia-Pacific. Brandul Mövenpick este combinația perfectă a modernității și autenticității și completează în mod ideal portofoliul nostru. Prin aderarea la Grup, lanțul Mövenpick Hotels & Resorts va beneficia de puterea AccorHotels, în special în ceea ce privește distribuția, consolidarea loialității și dezvoltarea. Această tranzacție ilustrează strategia pe care intenționăm să o urmăm prin deschiderea capitalului AccorInvest: să profităm de oportunități tactice pentru a ne întări prezența, pentru a ne consolida statutul de lideri, precum și pentru a ne stimula creșterea”, a spus Sébastien Bazin, președinte și CEO al AccorHotels.
Fondată în 1973 în Elveția, Mövenpick Hotels & Resorts operează în 27 de țări, cu 84 de hoteluri (peste 20.000 de camere) și o prezență deosebit de puternică în Europa și Orientul Mijlociu. De asemenea, Mövenpick Hotels & Resorts intenționează să deschidă încă 42 de hoteluri până în 2021, reprezentând aproape 11.000 de camere, cu o expansiune semnificativă în Orientul Mijlociu, Africa și Asia-Pacific. Grupul, care deține expertiză de vârf în principalele servicii hoteliere, are peste 16.000 de angajați în întreaga lume.
AccorHotels este un grup lider la nivel global dedicat turismului și stilului de viață, care oferă experiențe în mai mult de 4.300 de hoteluri, stațiuni și reședințe, precum și în peste 10.000 dintre cele mai bune case particulare din întreaga lume. AccorHotels operează în 100 de tări. Portofoliul său cuprinde mărci de lux, printre care Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman și Swissôtel, precum și brandurile populare de tip midscale și boutique – 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter și Adagio, cele mai renumite branduri economice, cum ar fi JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget și mărcile regionale Grand Mercure, The Sebel și hotelul F1.
Credit foto: | Dreamstime.com
Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…
Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…
Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…
La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…