AccorHotels achiziționează Mövenpick Hotels & Resorts
Reading Time: 2 minuteAccorHotels a semnat un acord cu Mövenpick Holding și Kingdom Holding pentru a achiziționa Mövenpick Hotels & Resorts, pentru o sumă în numerar de 560 milioane CHF (482 milioane euro). Tranzacția va avea un impact pozitiv asupra veniturilor Grupului încă din primul an.
Mövenpick Hotels & Resorts va beneficia de programul de fidelizare, canalele de distribuție și sistemele de operare ale AccorHotels, care vor ajuta la optimizarea performanțelor.
Tranzacția este supusă aprobărilor instituțiilor de reglementare și ar trebui să fie finalizată în a doua jumătate a anului 2018.
„Odată cu achiziționarea companiei Mövenpick, consolidăm poziția noastră de lideri pe piața europeană și accelerăm în continuare dezvoltarea noastră pe piețele emergente, în special în Orientul Mijlociu, Africa și Asia-Pacific. Brandul Mövenpick este combinația perfectă a modernității și autenticității și completează în mod ideal portofoliul nostru. Prin aderarea la Grup, lanțul Mövenpick Hotels & Resorts va beneficia de puterea AccorHotels, în special în ceea ce privește distribuția, consolidarea loialității și dezvoltarea. Această tranzacție ilustrează strategia pe care intenționăm să o urmăm prin deschiderea capitalului AccorInvest: să profităm de oportunități tactice pentru a ne întări prezența, pentru a ne consolida statutul de lideri, precum și pentru a ne stimula creșterea”, a spus Sébastien Bazin, președinte și CEO al AccorHotels.
Fondată în 1973 în Elveția, Mövenpick Hotels & Resorts operează în 27 de țări, cu 84 de hoteluri (peste 20.000 de camere) și o prezență deosebit de puternică în Europa și Orientul Mijlociu. De asemenea, Mövenpick Hotels & Resorts intenționează să deschidă încă 42 de hoteluri până în 2021, reprezentând aproape 11.000 de camere, cu o expansiune semnificativă în Orientul Mijlociu, Africa și Asia-Pacific. Grupul, care deține expertiză de vârf în principalele servicii hoteliere, are peste 16.000 de angajați în întreaga lume.
AccorHotels este un grup lider la nivel global dedicat turismului și stilului de viață, care oferă experiențe în mai mult de 4.300 de hoteluri, stațiuni și reședințe, precum și în peste 10.000 dintre cele mai bune case particulare din întreaga lume. AccorHotels operează în 100 de tări. Portofoliul său cuprinde mărci de lux, printre care Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman și Swissôtel, precum și brandurile populare de tip midscale și boutique – 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter și Adagio, cele mai renumite branduri economice, cum ar fi JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget și mărcile regionale Grand Mercure, The Sebel și hotelul F1.
Credit foto: | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz