Companii OPEN FOR BUSINESS Stiri

Accor lansează All Connect, un nou concept de conferință de tip hibrid

23 feb. 2021 3 min

Accor lansează All Connect, un nou concept de conferință de tip hibrid

Reading Time: 3 minute

Grupul Accor anunță colaborarea cu Microsoft pentru lansarea All Connect, un nou concept de întâlniri de tip hibrid, facilitat de Microsoft Teams. Acesta le va permite oaspeților din întreaga lume să se adapteze noului mod de lucru, ce se așteaptă să fie o consecință pe termen lung a pandemiei Covid-19.

În prezent, 55% dintre hotelurile Accor dotate cu săli de conferințe oferă deja soluții de întâlniri de tip hibrid clienților. Pregătit de lansare în aprilie 2021, noul concept  All Connect va asigura că hotelurile Accor pot oferi o experiență completă, îmbogățită, care definește noi standarde pentru întâlnirile de tip hibrid. Obiectivul ambițios al Accor este acela ca 100% din hotelurile sale dotate cu săli de conferințe să respecte noul standard al întâlnirilor de tip hibrid până în 2022 pentru toate brandurile, de la cele economice până  la ultra-luxury, la nivel mondial.

Prin alăturarea brandurilor și a culturii orientate către servicii ale Accor cu tehnologia puternică oferită de Teams pentru facilitarea întâlnirilor și colaborării, noul serviciu va permite clienților corporate și organizatorilor de evenimente să combine întâlnirile nemijlocite din hotel cu interacțiunile virtuale în mai multe spații simultan. Întâlnirile vor avea loc pe platforma Microsoft Teams, unde participanții se pot conecta și pot interacționa virtual. În spațiile de conferințe din hotelurile Accor, Microsoft Teams Rooms și Surface Hub 2S vor conecta oamenii prezenți în sală cu cei care se alătură de la distanță, cu ajutorul dispozitivelor audio și video de ultimă generație. Cei prezenți pot prezenta cu ușurință conținut și pot vedea participanții virtuali ca și cum ar fi în aceeași cameră. Cu această soluție, oaspeții Accor și participanții la evenimentele lor se pot reuni prin experiențe de întâlnire profesionale, incluzive, de oriunde s-ar afla.

Conceptul se va concentra în primul rând pe întâlniri mici (de la 8 la 50 de participanți prezenți în sală), iar clienții vor beneficia de expertiza echipelor dedicate, de experiența Accor în domeniul evenimentelor și de o platformă performantă de rezervare digitală. Pe lângă experiențele unice și personalizate ale întâlnirilor, participanții vor beneficia, de asemenea, de cele mai înalte standarde sanitare și de siguranță, ca parte a protocolului dezvoltat împreună cu experții în certificare ai Bureau Veritas, prin intermediul programului Allsafe.

Cercetările efectuate de Accor arată că 50% dintre întâlnirile fizice planificate de clienții diviziei de evenimente a companiei în 2021 vor trece la formate virtuale și că 70% dintre respondenți consideră întâlnirile de tip hibrid ca un serviciu important în viitor.

În plus, analiza sectorului hotelier arată că tendința către evenimente și întâlniri la distanță este probabil să dureze dincolo de pandemie, chiar dacă bugetele corporațiilor ar reveni la nivelurile înregistrate înainte de Covid. Oferta de întâlniri de tip hibrid Accor va reprezenta o nouă sursă de venituri pentru Grup, deoarece clienții din mediul corporate vor viza o politică sustenabilă a călătoriilor de afaceri, prin care să acorde prioritate sănătății și siguranței, menținând în același timp legăturile de business.

„Pandemia Covid-19 a determinat clienții care călătoreau în scop de afaceri să își revizuiască modul de lucru. Formatele virtuale și de tip hibrid au devenit o parte esențială a vieții zilnice în mediul de afaceri. Noul concept All Connect de la Accor, creat în colaborare cu Microsoft Teams, va fi un instrument important pentru oaspeții noștri, oferindu-le posibilitatea de a organiza întâlniri de tip hibrid sigure, la standarde înalte de calitate și fără întreruperi, în timp ce se concentrează în continuare pe sănătate, siguranță și sustenabilitate. All Connect este un alt exemplu de reacție rapidă a Accor la criza în curs, după lansarea AllSafe și a conceptelor Hotel Office și coworking. Suntem încântați să lansăm această colaborare cu Microsoft, știind că Teams a devenit o nouă modalitate de lucru pentru 115 milioane de utilizatori care se reunesc în fiecare zi pentru întâlniri, apeluri, discuții și colaborări de afaceri”, a spus Patrick Mendes, Chief Commercial Officer Accor, responsabil pentru Vânzări, Marketing, Distribuție și Loialitate.

Accor este un grup hotelier, lider mondial în domeniul ospitalității augmentate ce cuprinde peste 5.000 de hoteluri și 10.000 de restaurante și baruri din 110 țări. Accor se mândrește, de asemenea, cu un portofoliu de neegalat de mărci proprii și cu aproximativ 300.000 de membri ai echipei la nivel mondial. Peste 65 de milioane de clienți se bucură de programul de loialitate al companiei, ALL – Accor Live Limitless – care oferă acces la o mare varietate de beneficii, servicii și experiențe.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: