Accor devine AccorHotels
Reading Time: < 1 minutOperatorul hotelier Accor devine AccorHotels si adopta o noua semnatura – Fell Welcome, o promisiune adresata clientilor, angajatilor si partenerilor.
Noua identitate se bazeaza pe un logo cu mai mare legitimitate in cadrul caruia numele este prezentat cu un font albastru intens. Noul logo evidentiaza in continuare simbolul grupului, emblematica gasca bernache, de culoarea mierii. Aceasta pasare migratoare este simbolul brandului si al aplicatiei mobile. Simbolizeaza spiritul de grup, determinarea si calatoria.
Platforma de brand este sustinuta si de manifestul grupului care include o reprezentare semantica astfel incat personalitatea brandului sa poata fi reflectata in fiecare adresa publica.
Noua identitate este deja vizibila in spatial dedicat al grupului de la Roland Garros, unde AccorHotels este partener oficial.
Peste 180.000 de angajati in 3.700 de hoteluri AccorHotels sunt la dispozitia a mii de oaspeti in fiecare zi in 92 de tari.
Accor are o dubla expertiza atat in calitate de operator hotelier si francizor (HotelServices), cat si in calitate de proprietar si investitor (HotelInvest si destine un portofoliu vast de branduri luxury-upscale prin marcile Sofitel, Pullman, MGallery si Grand Mercure si The Sebel, midscale prin Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter si Adagio si economy prin ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access si hotelF1.
Actiunile Accor SA sunt listate la bursa Euronext din Paris (cod ISIN FR0000120404) si cotata pe piata OTC din SUA (Cod: ACRFY)
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz