Lifestyle

Abonați la gustul de cafenea

23 sept. 2022 3 min

Abonați la gustul de cafenea

Reading Time: 3 minute

Cum angajații români nu sunt pregătiți să renunțe prea curând la munca remote, Nespresso a lansat o serie de abonamente pentru cafea destinate persoanelor fizice, astfel încât angajații să se poată bucura de gustul unei cafele bune chiar în confortul biroului lor de acasă

Pandemia ne-a schimbat cu siguranță obiceiurile, inclusiv modul în care lucrăm. Munca de acasă și modelul de lucru hibrid au devenit modelele predominante, angajații dispunând de o mai mare independență și flexibilitate care le oferă posibilitatea să-și echilibreze mai bine viața profesională și privată. Dar acest model de lucru ­hibrid, dincolo de o serie de avantaje evi­dente, a adus și o serie de dezbateri – cele mai numeroase în cadrul com­pa­­niilor care văd cum, în mod cert, prezența fizică la birou permite o comunicare mai ușoară între angajați și între angajați și angajator.

La birou ­ocaziile de interacțiune dintre membrii echipei sunt mai numeroase și spontane, iar problemele pot fi rezolvate mai rapid. Transferul de experiență în cazul angajaților noi se realizează mai ușor, angajații obțin poate o mai mare claritate asupra strategiilor și obiectivelor companiei, iar comunicarea informală rămâne un element esențial pentru articularea și perpetuarea culturii organizaționale. De cealaltă parte, lucrând de acasă, angajații își pierd în unele cazuri din confortul pe care îl aveau la birou – de la echipamentele sau mobilierul de lucru până la cafeaua oferită de companie.

Date fiind aceste provocări, birourile trebuie să treacă printr-o serie de schimbări pentru a se adapta ­mo­d­e­lului de lucru al viitorului, punând accen­tul pe satisfacția angajaților și pe crearea unor contexte favorabile interac­­țiunii dintre colegi și con­so­lidării spiritului de echipă. Or atunci când vorbim ­despre socializarea la birou primele ­lucruri care ne vin în minte sunt, în mod evident, cafeaua de dimineață, pauza de prânz sau pauzele de cafea din timpul zilei.

Analizând așteptările angajaților și nevoile companiilor deopotrivă, ­Nes­pres­so, brandul elvețian renumit pentru cafeaua de cea mai înaltă calitate ambalată în porții individuale, a lansat două tipuri de abonamente de cafea dedicate fie direct persoanelor ­fizice, fie companiilor.

Abonamentele pentru Espressor și Cafea destinate persoanelor fizice presupun achiziționarea espressorului la prețul de 1 leu și achitarea unui tarif fix ­lunar, timp de 12 luni, în schimbul căruia utilizatorul poate achiziționa orice sortimente de cafea dorește sau orice accesorii Nespresso – de la cești și suporturi pentru capsule la dispozitive pentru spumarea laptelui – sau chiar alt espressor. Soluția vine în întâmpinarea nevoilor angajaților care lucrează preponderent de acasă, susținând consumul crescut de cafea. Toate espressoarele Nespresso pot fi achiziționate sub formă de Abonament – de la modelele cele mai simple până la vârfurile de gamă – avantajul sistemului Nespresso constând în ușurința și confortul utilizării precum și în varietatea extrem de largă de sortimente de cafea și dimensiuni ale ceștii. Nespresso este cunoscut cu precădere pentru calitatea excepțională a cafelei, obținută printr-un lanț de aprovizionare unic, deopotrivă etic și sustenabil.

Abonamentele de Cafea pentru Companii oferă o gamă largă de modele de espressoare profesionale și poate cea mai largă gamă de sortimente de cafea birourilor pentru care satisfacția angajaților și buna reputație a companiei se află pe primul loc. Abonamentele sunt soluții flexibile și ușor de personalizat, în funcție de obiectivele și specificul companiei care optează pentru ele. Astfel, în urma unui dialog cu reprezentanții companiei, consultanții de Nespresso recomandă cel mai bun plan de abonament, ținând seama de criterii precum numărul de angajați și frecvența cu care vin la birou, cantitatea de cafea necesară, spațiul disponibil pentru amplasarea espressoarelor, preferința angajaților pentru cafele cu lapte proaspăt, frecvența reciclării capsulelor de cafea utilizate și serviciile de mentenanță necesare. În funcție de toate criteriile analizate consultanții la Nespresso vor propune un preț fix lunar pe o durată de unul, doi sau trei ani, tariful pentru un astfel de abonament pornind de la 313 lei/lună. Evident, cu cât cât o companie alege să stea mai mult timp în contract, cu atât oferta devine mai avantajoasă.

Abonamentele pot fi achiziționate ­online, pe www.nespresso.com sau în magazinele Nespresso din București și din țară. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: