Abonamentele pentru Cargus au crescut cu 500% față de finalul anului trecut
Reading Time: 2 minuteÎn 2021, Cargus a lansat abonamentul cu livrări incluse, opțiune cu preț fix pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe, care reduce costurile de expediție, în special pentru antreprenorii din e-commerce.
Produsul s-a dovedit o soluție avantajoasă și preferată de companii într-un context economic complex: abonamentele Cargus pentru magazinele online au crescut de 5 ori în perioada aprilie-iunie 2022, față de octombrie-decembrie 2021.
Mai mult, 58% dintre companii au ales să încheie un abonament de livrări pe o perioadă de 24 de luni și peste 20% au optat pentru pachetele cu 100, respectiv 200 de colete trimise pe lună.
“Inovăm și ne adaptăm constant la nevoile companiilor. Am lansat abonamentul cu livrări incluse din dorința de a fi un partener pentru antreprenorii din e-commerce, care au nevoie de o predictibilitate mai mare asupra costurilor, inclusiv cele de curierat, și de suport pentru a-și putea continua activitatea. La nivel internațional, vedem deja un interes crescut pentru servicii pe abonament, atât din partea cumpărătorilor, cât și din partea companiilor. Mă bucur că produsul a fost îmbrățișat de mii de companii și că, în felul acesta, contribuim la dezvoltarea industriei de e-commerce”, a declarat Olivier van Houtte, CEO Cargus.
De asemenea, companiile care au achiziționat abonamente Cargus activează în industrii precum FMCG (43%), transport & logistică, automobile, fashion și construcții și își desfășoară activitatea comercială în București, Cluj, Timișoara, Ploiești sau Târgu Mureș. Analizând destinația de livrare, 40% dintre coletele expediate de comercianții cu abonament Cargus au ajuns la clienții lor din București, Cluj, Timișoara și Constanța.
Opțiune nouă pentru antreprenori
Cargus a lansat recent o nouă opțiune destinată firmelor și companiilor, care pot expedia colete la prețuri deosebit de avantajoase. Abonamentul reduce costurile de expediție pentru comercianți și antreprenori, stabilind un preț fix pe toată perioada contractului (12 sau 24 de luni) pentru toate coletele de până la 20 kg, fără suprataxe sau taxă de combustibil. Astfel, costurile de livrare devin competitive și eficiente pentru antreprenorii din e-commerce.
Abonamentul lunar ajută companiile să trimită de la 20 la 200 de colete lunar, cu un preț care pornește de la 9,90 lei per trimitere. Pentru expedierile în rețeaua de peste 750 de puncte SHIP & GO prețul poate ajunge chiar și la 6,42 lei/colet.
Mai mult, comercianții nu trebuie să își facă griji pentru fluctuațiile sezoniere – toate expedierile neutilizate într-o lună se pot reporta și folosi atunci când este nevoie, iar coletele extra au un preț redus. Abonamentele cu livrări incluse reprezintă totodată și un scut anti-inflație pentru comercianți. Pe scurt, abonamentul le oferă companiilor predictibilitate și eficiență.
De asemenea, Cargus oferă companiilor și o serie de servicii inovatoare și valoroase pe piața de curierat din România. Cumpărătorii pot beneficia de opțiunea de plată cu cardul la livrare, datorită investiților in echipamentele curierilor. Mai mult, prin aplicația Cargus Mobile, utilizatorii au vizibilitate completă asupra statusului livrărilor, pot redirecționa coletele către un punct SHIP & GO din proximitate sau pot accesa printr-un singur click opțiunea de Quick Return – disponibilă destinatarilor finali – care eficientizează procesul de retur. Foarte curând, opțiunea va fi disponibilă și magazinelor online, astfel încât să poată avea acces direct la procesul de retur al clienților.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz