Categories: Marketing

Abilitatile strategice primeaza in fata celor de networking

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Raluca Zamfir / Foto: Vali Mirea

Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication

Varsta: 38 de ani

Experienta in comunicare: 15 ani

Studii: Facultatea de Management, Academia de Studii Economice

Conduce Ran Events Communication, agentie pe care o detine si a fondat-o impreuna cu Catalin Zamfir in urma cu trei ani. Anterior acestui demers antreprenorial, Raluca a lucrat la BRD, The Group si Golin. Printre clientii agentiei se numara: Pandora, Forum Film, Cinema City, Starbucks, Avincis Winery, Recolamp, Stefanel, Ermanno Scervino, Roche Bobois, Il Passo, Tamaris, Venchi, Mica Elvetie, Gargantua, Eco Rom Ambalaje, Pinner Test, DressBox, Pronovias, Felicitaro, Tudor Tailor, PUKKA Food, Createur5D’emotions, La Martina.

Provocarea: Ce mai mare provocare este sa pastrezi clientii si sa te dezvolti sanatos. Este foarte important sa intelegi industria in care clientul tau activeaza. Si sa fii proactiv si corect. Noi nu promitem ce nu putem face, nu promitem lucruri care depind de munca si de decizia altora, nu promitem ca vom genera vanzari si nici ca vor avea coperta asigurata. Nu flatam si nu incercam sa “coafam“ realitatea pentru a-i face pe plac clientului. Pentru clienti conteaza rezultatele, expertiza, seriozitatea, proactivitatea, viteza de reactie, implicarea si creativitatea pragmatica.

Transformarea: Schimbarile industriei de relatii publice din ultimii ani sunt legate de mai multi parametri. Cresterea accesului la internet, dezvoltarea jurnalismului social si a retelelor de socializare sunt cei mai importanti factori care au schimbat aceasta industrie. 

De ce are nevoie un om de PR? Abilitatile strategice primeaza in fata celor de networking in construirea unei cariere in PR. Cultura generala, capacitatea de analiza, creativitatea, interactiunea sociala, capacitatea de adaptare sunt esentiale pentru omul de PR.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PPC anunță EBITDA de 1,35 mld. euro în primele 9 luni din 2024

PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…

9 ore ago

Euforia Retreat & Spa, încasări de peste două milioane de lei în sezonul estival

Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…

10 ore ago

Se deschide Ecletico Villa, un nou boutique hotel. Investiție de 2,5 milioane de euro

După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…

12 ore ago

Edenred și HORA lansează “Țara lui Mai Bine”

Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…

15 ore ago

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

15 ore ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

16 ore ago