Categories: Marketing

„A face social media” este ceva lipsit de sens

Reading Time: 2 minute

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR.

Mihaela Rentea / Foto: Vali Mirea

Mihaela Rentea, Managing Director, Trust Communications

Varsta: 40 de ani

Experienta in industria de comunicare: 12 ani

Studii: Facultatea de Comert – Academia de Studii Economice Bucuresti

A infiintat Trust Communication in 2003. Inainte de a se dedica exclusiv managementului agentiei a lucrat pentru Samsung Electronics Romania in calitate de sef de reprezentanta si director de marketing si comunicare pentru Romania si Bulgaria.

Provocarea: Una dintre provocari tine de faptul ca sunt atat de multi experti in social media, comunicare si marketing digital. Se pierde din vedere esentialul, acela ca un expert in orice domeniu se formeaza in 10 ani. Social media este o platforma prin care comunici cu clientii si atat, si a “face social media” este ceva lipsit de sens. Facebook, YouTube sunt doar mijloace de integrat in strategia de comunicare. Nu are sens sa incepem povestea in care noi ne plangem de dificultati, clientii de relatia cu noi, noi de dificultatile care apar in relatiile cu jurnalistii si bloggerii. Important este sa lucram bine impreuna, sa ne dorim sa continuam colaborarea. Termenele de plata se pot negocia atat cu clientii, cat si cu furnizorii, conceptele se pot ajusta si bugetele la fel.

Transformarea: Abordarea traditionala a promovarii de tip ATL/BTL este privita intr-un mod foarte diferit, iar campaniile de promovare si de comunicare integreaza acum toate tipurile de media.

De ce are nevoie un om de PR? Flexibilitate, adaptabilitate, sinceritate, raspuns rapid – acestea sunt mentiuni generale si in acelasi timp lipsite de continut. Cei pentru care lucram isi doresc colaboratori in care sa aiba incredere si pe care sa se poata baza, care sa promita mai putin si sa faca mai mult, sa aiba cunostinte solide in domeniu si sa ii previna atunci cand apare riscul unui esec.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

11 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

11 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

13 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago