A. Cesnavicius, PRO TV: suntem cu motoarele turate la maximum pentru toamnă
Reading Time: 3 minutePRO TV anunță că a avut cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time. În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.
“Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă!”, declară Aleksandras Cesnavicius, CEO, PRO TV.
“Deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând”, adaugă Cesnavicius.
Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.
Pe parcursul întregii zile, televiziunea PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.
Cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019
Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share
Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.
Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.
Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.
Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.
În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV. Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.
*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.
**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz